Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    goeeeedemorgen

wij staan startklaar om naar het CB te gaan !
    ben benieuwd ! maar hoe of wat het ook is met zijn gewicht ... hij eet als een paard en doet het super
    maar als ik het zo lees is tim wel erg ondernemend vergeleken met sommige kids misschien dat hij daarom ook zo mager is !
    nou wij zijn onderweg ... krijg nog ff visite dus kom vanmiddag zsm langs vertellen hoe het was

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hmm ja ondernemend...ik vind alle kindjes meer ondernemend als Alyssa hahaha..die zit en speelt en dan is het goed...die is nog nooit iets aan het uitspoken geweest.

Ja pas...toen had ze ontdekt dat de la van het dressoir open kon..en was ze alles wat erin lag aan een inspectie aan het onderwerpen. Maar als ik ze dan oppak en verder weg zet kijkt ze er niet meer naar om....

Succes bij het CB! wel willen wel weten hoe groot die man van jouw is geworden hihi.

Groetjes,
    Miranda

3. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    sorry, ik was er niet, dus kon ook niet tegen je babbelen :)

4. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    hoe is het vannacht gegaan? kunnen jullie nou wel bij de KA terecht?

5. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Jij reageert altijd op iedereen Divi! Niemand kan jou verwijten dat je dat niet doet! Denk ook niet dat iemand dat doet, maar wilde het toch even kwijt :)

6. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Goed zo Bryan! Fijn dat is niet meer zo hoge koorts had. hoe gaat het vandaag met hem?

7. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Goedemorgen en werk ze!

8. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    ik trouwens ook !

9. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Zo deed nino het ook in het begin hoor, dus niets raars aan!

10. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    ach wat zielig! zijn het geen bultjes van de prikken juist? Of zeg ik nu iets heel doms... Nino moet ook vandaag naar het CB, twijfel nog om de prikken uit te stellen. Ben er nog niet helemaal uit...

11. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Hmm, heb ik ook eens gelezen ergens... :-k

12. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Kruipt nino eigenlijk al? En hoelang na het zitten ging hij dat doen?

13. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Volgens mij zegt het niet zo veel hoor, lijkt meer aanleg te zijn ofzo. Nino en Julen bijvoorbeeld zitten ook geen moment stil allebei en Nino eet meer dan Julen, maar is wel 2 kilo lichter.
    Ach ja, Nino heeft gewoon mama's slanke lijn :)

:D
    Die laatste zin was overigens sarcastisch bedoeld, mocht men echt denken dat ik in de veronderstelling was een slanke lijn te hebben ;)

14. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    hoe laat moeten jullie trouwens bij CB zijn? wij om kwart voor 4.

15. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    het zegt allemaal niets meid, als ze een jaar of 2 zijn doen ze allemaal hetzelfde, dan maakt het niet meer uit wie wanneer wat deed ;) maar moet wel eerlijk bekennen dat ik het wel stiekem ook erg grappig vind wat nino allemaal al voor kattenkwaad uithaalt ;)

16. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Ja nino kroop volgens mij met een maand of 7, maar pas daarna ging ie zelf zitten. Hij kon dus wel al zelf zitten, maar dat kon ie best snel geloof ik, maar kon toen nog niet zelf gaan zitten. Dat deed ie pas toen ie goed kon kruipen.

17. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    ben ik dus toch niet gek ;)

18. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    maak me ook geen zorgen hoor, en vind het ook niet raar...maar moet gewoon eerlijk zijn..mijn meis is niet zo 'stout' als andere kindjes soms zijn hihi...Tis nog echt een bebietje soms...lekker knuffelen genieten van flesje, en hangen bij mama of papa...

Let wel...ze klimt ook op ons hoor! en wil alles pakken! als ze dan eens stil is dan weet ik ook dat ze idd iets te pakken heeft gekregen van tafel of uit het dressoir hahaha...dus ze kan het wel hoor!

Sinds 2 weken is ze gewoon heel erg veranderd, was ze daarvoor heel passief nu laat ze zich goed horen...papapapapapapmamamamamumumakiiieieiehlaoijuweoiul enz enz enz....hahaha

Groetjes,
    Miranda

19. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Samantha zit heel soms een minuut stil :).
    Gister was ze erg moe, en toch staan he. Stond ze daar te wankelen op haar benen van de vermoeidheid, maar ze deed haar best wakker te blijven :).

20. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    aaaah daisy zoo lief...ze wil groot zijn! en wakker hihi

Deel Deze Pagina