Oh dat doet Samantha ook. Nadat ze iets heeft gedaan dat niet mag, en heftig lachend nee schudde, dus ook wetend dat wat ze deed niet mocht. . Nb. In mijn geval borst .
haha, ja dat weet ik nog van je berichten paar weken terug. Ze is een inhaalslag aan het maken! Ikzelf heb nooit gekropen maar liep wel 11 maanden los. Mijn broer heeft ook nooit gekropen en nino zn half broer ook niet, maar die liep ook voor ie 11 maanden was. Was dus best verbaasd dat Nino ging kruipen. Hij loopt ook echt al heel goed aan 1 hand en ik had eigenlijk verwacht dat ie voor zn verjaardag los zou lopen, maar sinds ie zo ziek is geweest denk ik niet meer dat ie dat gaat halen. Maar dat maakt ook niet uit, hij moet het lekker doen wanneer hij daar zin in heeft toch en dat geldt ook voor jouw meisje! Ze doen toch lekker waar ze zelf zin in hebben
Haha, hier soms ook hoor, als ie iets mega interessants aan het bestuderen is Nino probeert ook weer steeds op te gaan staan zonder zich ergens aan vast te houden. Deed ie paar weken terug ook steeds, maar afgelopen weken helemaal niet meer. Nu is dat dus weer 'terug van weggeweest'. Staat ie daar met die kont in de lucht, door zn hurken met hand op de grond haha. Zit er erg charmant uit Oja, Nino zn favoriete speelgoed is de laatste tijd zn tube elmex tandpasta waar nijntje op staat... die wordt overal mee naar toe genomen
Raar is dat he, dan zijn ze er volgens mij gewoon klaar mee en na een tijdje denken ze weer, laat ik dat toch weer eens proberen, kijken of het nu wel lukt
***Inbraak*** Heeee meiden... Ik ben een maart 2009 mama... tenminste ga ik worden ... En ik besefte me ineens dat jullie spruitjes alweer snel 1 jaar worden! Wat vliegt de tijd! ALVAST VAN HARTE GEFELICITEERD ALLEMAAL! *** uitbraak***
hihi boja...wie weet verbaast ie je wel door ineens op te staan en weg te lopen... idd alle kindjes zijn anders in hun ontwikkeling. En nino en samantha ook zijn ouder als Alyssa he...die weekjes maken veel verschil! Ik heb altijd gedacht dat Alyssa niet voor 19 maart was uitgeteld maar later...dit omdat ik een cyclus van 5 a 6 weken had en precies wist wanneer mijn eisprong was...maar ze tellen toch eerste dag laatste menstruatie... Alle echo's liep ze dan weer altijd een 5 dagen voor....maar ja dat is een gemiddelde en ze was/is gewoon een lange meis......Nu is ze dan op de 24e geboren en ik had uitgerekend dat ik uitgeteld volgens mijn zou zijn op 27e...
Klopt, die weken maken best veel verschil. Iets wat ze nu voor het eerst doen, doen ze over 2 weken alsof ze nooit anders gedaan hebben (en eigenlijk eerder nog)! Ik moet wel zeggen dat Nino al een paar maanden rondstapt, maar dat doen bijvoorbeeld (uit mn hoofd) julen, samantha en tim ook (en vast nog een paar) en er zijn er ook genoeg die het niet doen. Ik merk dat ik het hartstikke leuk vindt als ie een nieuw 'kunstje' vertoont, maar als ie het niet doet is het ook prima. het is geen race natuurlijk.
Ja, ik ook. Maar de mw die ik vanmorgen sprak van icare zorg (cb) zei dat we eigenlijk badje moeten proberen te vermijden nu even...verweking helpt niet echt. maar goed, als ze erg veel bultjes krijgt, misschien toch maar even doen. Ga iig iets halen tegen de jeuk, ze adviseerde calendulan kinderemulsie. ik ga zo op zoek
Maar volgens mij is er geen speciefieke kinderversie. Op mijn bijsluiter stond dat-ie ook geschikt was voor kinderen. edit, zie via Google dat er daar ook een van is .