goedemiddag meiden wic arme faylinn, nu al de waterpokken ynse doet nu ook veel in 1 keer zo ging ze gisteren niet alleen zitten, ze kroop ook vooruit ipv alleen achteruit en rollen
ook einde van het sprongetje zuurtje? waarschijnlijk wel..meestal na zo een sprong kunnen ze veeeel meer. hihihi wel tof hoor dat ze nu vooruit kruipt!
Ben even over de pies Heb gisteren mijn nieuwe mamafiets gekregen. Ikke helemaal blij. Richard gisteren voorzitje erop gezet en ik vanmorgen met Justin naar mijn zusje gefietst. Justin vond het helemaal geweldig! Maar ik moest Max dus uit school halen en Max zou bij mij achterop gaan. Dat was dus ook de reden dat ik naar mijn zusje ging fietsen,want mijn achterop zitje lag nog daar. Wil ik dat fietsstoeltje op mijn bagagedrager doen,past niet Dus ik loop even naar die fietsenwinkel om te kijken voor een paar goedkope fietstassen,zo voorkom ik ook dat Max zijn voetjes tussen de spaken krijgt. Nou een paar fietstassen niet goedkoper dan 50 euro (bij de aktion hadden geen fietstassen meer) Nou 50 euro medunkt dat doe ik niet niet en leg die beste fiestewinkel meneer uit van mijn fietsstoeltje. Ohh dat probleem hebben we vaker zegt hij,maar we hebben daar speciale rekjes voor en dan past het wel zegt hij. Ik vraag hoeveel dat kost en hij zegt 17.95 euro. Ik zeg ,oh dat is mooi,maar ik kom dat vanmiddag wel even halen anders,want ik moet zo mijn zoon uit school halen. Hij zegt als u nog even tijd heeft dan kunnen wij even snel dat rekje erop zetten. Ohhhh zeg ik dat is mooi,zal even mijn fiets halen en de kleine(die waren nog bij mijn zusje)en mijn zusje woont tegenover de fietsenwinkel. Dus ik rij met de fiets naar binnen met Justin in het voorzitje de winkel binnen. Die meneer vraagt of ik Justin er even uit wil halen,want dat is makkelijker en mijn fiets verdwijnt naar achteren. Dus ik sta daar te wachten en een andere vent die achter de kassa staat zit me chagareinig aan te kijken en zegt dat duurt wel 20 minuten hoor. Ik zeg 20 minuten? Ik hoop dat ik op tijd ben om mijn zoon uit school te halen dan 5 minuten later zegt die vent.....U bent zich wel bewust van de monteerkosten. Ik zeg......neeeee? Die meneer zei ,ik zet hem er wel even snel op voor je,dus ik dacht dat is service Nee zegt die chagarein ........voor niets gaat de zon op. Het kost 15 euro extra Eikel!(dacht ik bij mezelf) Binnen 10 minuten komt mijn fiets weer terug en die vent achter de kassa kijkt verbaasd..... Harry ben je nu al klaar? Ja zegt die man,hij zit er al op. Oh zegt die chagarijn,dan word het iets goedkoper...... Dat is dan 24,95 mevrouw! Stelletje......... grrrrrrrrrrrr
nou ja zeg! wat een service zeg...zeker geen s*x gehad gisteren ofzo..... Toen ik ging voor mijn voorzitje moest ik ongeveer 30 min wachten volgens hun maar er was wat problemen met mijn stuur....die stang bleek niet geschikt voor het stoeltje...en ik had geen geld voor nog een stang erbij..maar ze waren heel aardig kreeg kopje thee...kleine werd even vastgehouden toen ik naar het toilet moest en er werd mee gespeeld...en de service...van toch wel bijna 45 min duurde iets langer. Had gelukkig geen haast. Was helemaal gratis!
wat een slechte service van die vent achter de kassa ja en de andere had je tenminste wel op de hoogte kunnen brengen van de monteerkosten
@ Naat : grrrrrrrrrrrrrr wat een suffe lui! @ zuurtje : merk je bij Ynse de sprongen? Bij Faylinn heb ik ze niet echt zo door, alleen aan de hand van de ontwikkeling; blijkbaar heeft Ynse net een sprongetje gehad dan he? Leuk om te zien wat ze dan allemaal meer kunnen he?!
Hey, pff zp deed het niet...mar nu zijn we er weer. Ik ga straks lekker me meissie ophalen... Ik vraag me trouwens af, waar hebben jullie kaartje voor de verjaardag laten maken en hoeveel waren jullie dan kwijt per kaartje? Omdat ik mijn baan kwijt ben heb ik geen inkomen nu meer en we zitten dus een beetje moeilijk....we moesten nog kaartjes maken...maar ik weet dus nu niet waar ik het goedkoper kan doen. Degene die ik had was voor 2,25 per kaart met versturen naar adressen... En foto voorop en binnenin.. Groetjes, Miranda
wic nee ik heb de sprongen nooit door bij ynse, geen enkele heb ik gemerkt dat ze die heeft gehad. bij ybe trouwens ook niet kaartjes maak ik zelf
zo meiden ik kan nu pas weer op de site..... ai ai ik voelde al paniek hahahaha maar goed we zijn inmiddels dus al lang terug van het CB en de prikken zitten er in ... bah wat zielig ! hij heeft er niet echt last van zo te merken .. hij is lekker ondernemend en zelf stout haha goed ik ben inmiddels weer terug mee dat ik zet stout denk ik hmmmm wat is het stil .... zit hij stukjes zaagsel uit sjaak zijn kooi te pakken en op te eten ... haha hij staat nu dus maar ff in zijn box te spelen tim weegt nu 8400 gr en is 75,5 cm ! ze zijn zeer tevreden en nog wat tips gehad en we moeten nog maar ff 4 voedingen per dag aan blijven bieden want daar doet hij het goed op ! ik vindt het prima ... dat is ook mijn gevoel erbij het was zulk lekker weer dat ik nog een flinkt wandeling met tim heb gemaakt en boodschappen heb gedaan en ben nu met eten bezig maar wilde jullie niet langer in spanning houden haha tot straks
Samantha is al de hele middag aan het jammeren en buigt dan plotseling naar achteren. Ze kan wel gewoon liggen (bij verschonen ging dat goed) dus daar zal het niet aan liggen. Bij stoeien was ze erg vrolijk en snel. Dus 'k denk dat ze het voor de aandacht deed. Dat of de volgende lading tanden is bezig. Ze zat wel weer met haar vingertjes diep in haar mondje, en probeerde met alleen haar kaakjes ook op mijn vinger te kauwen. Ook zat haar neusje potdicht , dus het kan ook zijn dat ze zich niet lekker voelde? We merken het wel.
Goeieavond! Ik wilde jullie even laten weten dat ik nog leefde, maar we zijn gewoon allemaal grieperig en snotterig. Vandaag al iets beter als gisteren! Erg vermoeiend dus! Morgen de grote dag! Sam 1 jaar oud! Super zin in! Morgen eigenlijk een heel rustig dagje en zondag is het feest en dan zijn we met 25 hier Ik denk wel aan jullie hoor! @ Emma lieve buddy super bedankt voor de post zoooooooo lief! Je bent en blijft toch een schatje he!
geen dank haha sam is een schatje ! en dat gebakje hou ik wel ff tegoed beterschap meissie ... schiet dus niet op daar.... dikke knuf ! en alvast morgen een super fijne dag ! ik ben werken dus kan pas later reageren maar hele fijne dag ! doe mijn vriendje maar een dikke kus geven van ons ! oh en een foto is altijd leuk om hier te zien he
pfffffffffffffff thuis bij de kleine kost veel geld ! afrekening essent is binnen ... ai ai ai 300 euro ff bijbetalen ... tja ! zaterdag krijgen we een nieuwe ketel dat zal ook al wel veel verschil maken !
Lieve Sam, Morgen is de grote dag. Na al die maanden je vermaanddag vieren, hoor je nu voortaan bij de grote kindjes! Als eerste van alle 'maartkindjes'. Dat is wel erg bijzonder hoor! Een hele fijne verjaardag morgen. Hopelijk zonder al te veel gesnotter en ziek zijn. En alvast heel veel plezier zondag met je feestje. Laat je maar lekker verwennen! Liefs Eva en Jens
super cijfers hoor emma en als tim vier voedingen lekker vind en hij doet het er goed op waarom dan niet. Pooh al vast van harte gefeliciteerd met sam`s zijn verjaardag morgen 1 jaar alweer wat is het superhard gegaan. Achjee wicjuh veel succes met faylinns plekjes hoop dat ze er niet te veel last van zal hebben. He ynse je gaat goed zeg laat je mama maar even zien wat je allemaal in huis heb en wel verstandig om het naar beneden te zetten hoor je box die van mij bewees dat ze een zeer goede klimmer is. Jeetje nathalie wat een geld gelukkig paste het bij mij allemaal prima hoe gaat het nu trouwens met justin al wat beter met zijn oortjes en oogjes? He divi rustige nacht hoop voor je dat demi ook lekker slaapt Hier voor de rest niet veel te vertellen meisie doet het goed en groeit goed ze doet alles op haar eigen tempo en zelfs dat gaat me allemaal al te snel het baby begint er nu echt af te raken nog een paar weekjes en dan is ze ook alweer 1 jaar Ik kreeg vandaag trouwens een kortingsbin van nutrilon in de bus over het peutergroeimelk geloven jullie daarin of voor degene die het gebruiken blijven jullie ook op de nutrilon 3 staan. Heeft trouwens iemand nog iets gehoord van MJ ben wel benieuwd hoe met haar gaat nou kan ik het ook gemist hebben hoor. Nou meiden een fijne avond en een rustige nacht