met zn 3en in bad gezelly! ja ik hoop t ook voor jouw! was verde rniet zielig voo rmij hoor... hahaha hoort erbij he .......
hahaha zo had ik het nog niet gelezen ! maar eh ma en Tim lukt wel maar ik met blubberbuik erbij kan niet hoor haha
wij zijn hier niet zo ek-minded maar vind de spulletjes wel leuk en de modelletjes nog meer is trouwens omdat de belgen er helemaal niet ana te pas komen en dan nog
nou ... neee...... warme gloed..... ik ty hier de blaren op mn vingertoppen en jij zegt warme gloed .. pffff zoals ik al zei: wat kunnen we....... bla di bla di bla
idd ! en vakantiegeld is net binnen ! zou dus helemaal verkeerd zijn haha nu moet je toch de stap maken om achter je computer weg te gaan een uurjte ! hahaha
nou dat is hiet wel anders heel ons huis word oranje ! haha zooooooooooooooooooo gezellig 2 jaar geleden ben ik niet eens nuchter geweest tussen de wedstrijden door haha
ow had je dat nie eerder kunnen zeggen..... loop ik hier met blaarderig vingers..... pas ik wel bij FD.... de heeft blaarderige armen GA NOU MET JE MAMS EN TIM IN BAD DAN! HUp Hup