Ohh dat zal zeker meehelpen in t verhaal ja.. Maar als je samen je kindje gaat halen en hij altijd naar papa toe gaat/kruipt.. altijd harder lacht.. en vanavond, toen was papa echt al eventjes thuis (de begroeting had dus al plaats gevonden ) nou toen was mama gewoon niet goed genoeg.. Bij mij huilen en bij papa lachen...
Hey wat leuk Wishgirl dat je bij ons komt kijken! Spannend hoor meis de laatste loodjes. Geniet nog van je laatste weekjes zwangerschap, want deze zijn zoooooo om! Heel veel succes.
Denk idd dat t misschien wel met de spijsvertering/stofwisseling te maken heeft.. Want zoals Boja ook zegt.. Julen is net als Nino/Tim (en andere kindjes) een snelle Jelle die niet weet wat stilzitten is... Maar hij is echt wel ffies zwaarder dan Nino en Tim.. whahahahaha.. Terwijl deze boys met de geboorte wel allemaal ongeveer t zelfde waren toch? (Julen was 3760).. Ach zoals op de meeting te zien was.. Julen = mini Miekjeman...
Nee he... Soms is t niet leuk.. Maar goed, veranderen willen en kunnen we niet.. Dus we hebben t geaccepteerd .. ach ja, mochten we een 2e kindje krijgen, ga ik bij de wensenlijst: 'mama's kindje' aankruisen... hahahaha
Jep, gevonden en gesmeerd op de bultjes.. met een hoop gejammer en gehuil als dank Denk dat dat kwam door algehele malaise... Of beter gezegd.. door dat nog eens bovenop de algehele malaise
@ Divi: Hoop dat Demi nu nog minder komt dan afgelopen nacht.. En dat je idd lekker kunt slapen, zonder op te staan met hoofdpijn.. Ook voor Diviman.. Komen ze dan toch echt... goed hoor, laat die witte puntjes maar flink doorzetten tot echte tanden
Gewoon doen! En dan indienen die lijst... zou trouwens meteen alles naar jouw wens invullen dan....als je toch bezig bent.
Zooo lekker ook! ff een duur grapje zo en een stelletje sacho's! Maar verder bevalt je fiest zeker wel?
Ahhh arme Tim met zijn prikjes... Heeft hij er veel last van? Of heeft hij er last van nu? hihi stukjes zaagsel te eten? ow ow ow Tim dat is toch niet lekker? Wat een super cijfers! Hij is toch mooi gegroeid zeg!
Gezien je (jullie) ervaring kan ik me dat indenken. Maar aangezien je toch die lijst hebt, zou ik meteen al mn wensen invullen.
Meiden, ik sluit af voor vandaag.. Ga wat slaap proberen 'in te halen'.. Na een slaapdienst ben ik nl altijd gesloopt, slaap niet goed op mijn werk.. Dus doe nog ff een drankje en dan is t bedtijd voor Miekje..lekker vroeg erin vandaag.. Fijne avond, hoop voor iedereen een goede nacht (Mili: ik is wel nieuwsgierig en erg benieuwd naar hoe t was bij de KA met Nora..) Kussssssss