En toen was ik volgens mij weer alleen..... Volgens mij heb k toch wel weer op iedereen gereageerd Zo niet sorry! Divi gaat de spulletjes van Demi klaar zetten voor morgen, lekker douchen en dan lekker slapen! Tot morgen liefs en slaap lekker
hey meiden... sowww wat een pagina;s weer! heb t wel gelezen maar ben moe,dus heb nix onthoudn.... ik schaam me diep! nou hier ff een spammetje van van de week een x
Nou dat was wel weer genoeg ego...... EMMA: mega bedankt voor je lieve kaartje ,Jamilia was er zóóó blij mee! vooral met de balonnetjes! Morgen ga ik even met Alysha naar t inloop spreek uur... ze was de laatste x door ziek zijn ... ( oorontsteking,waterpokken en die erge spruw) bijna 500 gram afgevallen... even kijken of t nu de goeie kant weer op gaat! Ik ga proberen hier vaker te zijn,maar momenteel is mij privé leven een puinhoop ,hoop dat jullie ( diegene die me missen ) het me vergeven X-je van hier!
Vandaag Jana's eerste dag bij de nieuwe onthaalmoeder. Na 1 maand thuis met papa, vast een aanpassing. Hoop dat het meevalt, maar ze zal het vast snel gewoon zijn. Verder is de (beginnende) oorontsteking verergerd ondanks een ganse week medicatie, dus vanaf gisteren een AB-kuurtje voor een week. Laten we hopen dat dat nu wel helpt.
Lieve meiden jullie allemaal super bedankt voor de felicitaties! Zooooooooo lief van jullie! Vannacht zijn we met zijn tweeen tot 2 uur bezig geweest met ziek zijn snotteren en hoetsen. Zooo zielig hij moest zo hard hoesten dat hij ervan moest huilen. Toen besloten om een zetpilletje te gebruiken en toen heeft hij heel goed geslapen. Ik hoor hem nu pas net op de babyfoon. We gaan hem dadelijk uit zijn bedje halen. Zijn kado staat klaar op de tafel en zijn stoel is versierd... Meiden is echt wel een raar moment hoor als onze hummeltjes ineens 1 jaar oud zijn Precies een jaar geleden lag ik nu in het ziekenhuis en werd sam over precies 2 uur geboren... Daarna de spannende tijd en moet je dan nu kijken mijn mannetje gewoon gezond en wel 1 jaar Fijne dag allemaal!