Sam, Gefeliciteerd met je 1ste verjaardag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Een heel fijne dag met papa en mama! (en zondag met de rest van al je vriendjes/vriendinnetjes en familie..)
Goeiemorgen Mamanona Leuke foto's van je meiden.Meis wat vervelend dat je prive-leven een puinhoop is,hoop dat het gauw beter gaat. Eekje Beterschap met Jana en gaat idd vast goed bij de oppasmoeder. All Hier was bryan om half zes al wakker en dan ook echt klaarwakker.Om half 7 naar beneden gehaald en dikke pret.Zijn boventandje is bijna door.Het zit tegen het tandvlees aan te drukken.Maar hij heeft er (nog)geen last van. Vandaag vanaf 17 uur schoolfeest.Word vast een gezellige avond met veel spelletjes voor de jeugd.En daarna nog een wedstrijdspelen.Gisteravond had ik een handbalwedstrijd heeft een dame haar nagels in mijn hand gezet en die ligt nu open.Echt van die scherpe nagels.
@Redone: Auw van je hand. Dat klinkt pijnlijk. Die dame had haar nagels wel eerst mogen knippen Veel plezier op het schoolfeest. En ja, ik denk dat het ook goed gaat gaan. Jana houd wel van veel beweging rond om haar en met de andere kindjes is er veel meer te zien dan thuis Is vanavond vast uitgeput omdat ze overdag niet slapen wil wegens te veel te zien
Hoi ff snel van mij, Ben op mn werk namelijk We zijn gister bij de KA geweest en we hebben niet veel nieuws Nora is helemaal nagekeken en werd goedgekeurd. Dat ze klein is gaf niet ceht, is goed in proportie. Is bloedgerprikt voor allergie. Daar gaan ze ons wel mee helpen als ze toch allergie heeft. als het niet uit het bloed komt, dan helpen ze ons met introductie gewone melk. Omdat ze dan een intolleratie heeft ipv allergie.. Wat het slapen betreft, geen medicatie niets, is geen medische oorzaak, gewoon een erg sterke eigen wil van Nora en gewend om in slaap te vallen aan borst of aan fles...dus leren zelf in slaap te vallen. We moetsen: er voor gaan! 5 minuten laten huilen, dan weer even heen alleen zeggen lieffie lekker gaan slapen en dan weer weg..en dat volhouden. Ook al duurt dat de hele nacht.... En met 2 WEKEN moet het dan over zijn!@! Waaaah 2 weken...ppffffff man niet echt het advies waar we op hoopten maar ja! Er is medisch gezien gelukkig niets mis, zo denk ik dan maar weer... Volgende week gaan we ermee beginnen omdat ze nu nog te verkouden is. Dus mogelijk neem ik dan vrij van mn werk, want anders red ik het niet! Mn baas heeft alle begrip gelukkig. Liefs en knufff, ons
Jee Mili, das ook niet het antwoord waarop je hoopt. Natuurlijk wel goed dat alles medisch gezien in orde is. Wanneer krijg je de resultaten van haar bloed? En als de bloedresultaten niets opleveren heeft ze intolleratie ipv allergie? Ik kan het even niet volgen of ik heb iets gemist Zou je het nog even willen uitleggen? Ik hoop dat het advies werkt, maar de ganse nacht dat is wel erg lang. Zolang houd ze het vast niet vol. Slaapt Nora overdag ook niet zelf in? Goede baas die begrip heeft voor de situatie!
Lieve sam van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! 1 jaar alweer! En je papa en mama ook gefeliciteerd mamanona mooie foto's hoor! enne bah wat naar zeg dat het niet zo lekker bij je loopt.. knuffel voor jou.. mili fijn dat alles goed is.. Maar ja dit word wel pittig ja voor jullie om dat zo te doen s nachts.. sterkte en knuffel Bryan was vroeg ja hopen dat z'n tandje door komt.. Leuk schoolfeest! Enne minder van je hand.. Liefs eekje ben benieuwd met Jana enne balen zeg dat de oorontsteking erger is geworden sterkte.. x
Hoi, Tsja haha is mij ook niet helemaal duidelijk..maar zoals het nu lijkt is haar reactie erg sterk op inname van zuivel/koemelk. Maar als er niets in het bloed gevonden wordt, dan is het geen allergie te noemen. Echter ze is er wel gevoelig voor (kramp, spugen etc) dus is ze er wel intollerant voor in lichte mate...das dan geen echte allergie te noemen denk ik Dus dan gaan ze ons wel helpen hoe we het dan langzaam kunnen introduceren zodat ze er dan aan kan wennen zoiets haha. Nee overdag slaapt ze ook niet in nee, das wel balen maar ja, hoort er dus bij omdat ze nooit echt zelf wakker was en dan in slaap is gevallen in bed..meestal aan de borst of fles of halfslapend... Ja goed van mn baas he? en ook de baas van mn amn probeert te helpen daar waar kan. Maar ja als verpleegkundige kan ie gewoon niet echt (lang) onder nachtdiensten uit enzo. Hij heeft trouwens vandaag de laatste 12 u van zn contract ook voor vaste tijd gekregen...yesssss dus nu 32 uur vast! Knufffff, Mili
Ben ook benieuwd. Papa heeft haar vanmorgen afgezet en ze ging (kroop) direct naar de andere kindjes om te spelen en keek niet meer om Komt dus vast goed.
Zo dan, hallo zeg! Af en toe lees ik als mede-maart-mama nog eventjes met jullie mee...en wat zie ik vandaag? De eerste baby is alweer 1 jaar! Van harte gefeliciteerd Sam (en mama Pooh natuurlijk)! Meestal komt het er niet van om mee te schrijven, maar ik volg wel jullie wel en wee... Een dikke schouderklop voor alle supermoeders hier! En een kus voor alle lieve kleine en grote baby's...en voor dreumes Sam natuurlijk ook (vanaf vandaag volgens mij officieel geen baby meer...) Groetjes, madeliefs
kom op meid je kan het! Ik kan uit ervaring vertellen dat t heel moeilijk is en ik heb ook heel wat avonden aan de andere kant van Jamilia dr slaapkamer deur net zo hard zitten janken als dat zei dat in bed lag te doen,maar na een paar dagen boekten we resultaat en uiteindelijk is het helemaal goed gekomen! Hoop dat je hieraan misschien een kleine houvast hebt,want t gaat voor jouw moeilijker worden om de kleine Nora te laten huilen dan dat t voor haar zelf is hoor SUCCES!!
ik had er laatst ook babyfoto's van jamilia bij nu pfff hoeveel dat af en toe lijkt.... hahaha zo leuk!
thnx lady! en ja helaas is t niet anders,maar t komt wel goed hoor! wat er ook gebeurd we'll keep tha NONA SPIRIT ALIVE! hoe is het bij jouw dan?
heeey kwam jij ook weer even een x om het hoekje kijken jaaa ik vin het zo speciaal... Sam is de 1e maart baby en mijn Alysha de laatste en geen van beiden in maart geboren! je bent er vast van op de hoogte maar we hebben de maartmamahyves ook he,daaris alles wat beter te volgen Bij jouw ook alles goed in huize Madeliefs?
Verder ben ik toenstraks lekker met de meiden door t dorp wezen wandelen met de meiden,..... heerlijk! Zijn even lekker door de Action en de Xenos gestruind... heerlijk! zag zoveel leuke dingen ik was blij dat ik alleen geld in mn porto had en geen pinpas Als het goed is komen er dadelijk ook nog mensen mn bank ophalen... heb ik weer wat ruimte in de kamer het staat nu een beeeeetje vol zo met 3 bankstellen