Thanks! Ik weet het ...we hebben het eerder al eens geprobeerd, maar toen niet lang genoeg volgehouden. Moeten dus als het de hele nacht duurt de hele nacht ook volhouden... We gaan ons best doen enneh met alle steun van de meiden hier lukt het vast!
@ Nona : mis je wel hoor, hier! Fijn je even te lezen, en leuke pica's! @ Pooh : Jaaaaaaaaaaaaaaa, Sam is 1 ! ! ! Supergefeliciteerd !
Vandaag heb ik een poes opgehaald. We hadden al een poes een Britse korthaar en heb vandaag een poezemeisje(blauwe rus met stamboom)opgehaald. Ze heet Sita is 5 jaar en heel mooi en ze zit onder de kast Dus kan nog geen foto maken. Mensen hadden 8 katten en 2 honden en moesten afstand doen van al hun dieren ivm allergie van kleinste(6 maanden) Ze moesten wel erg huilen,ze waren erg gehecht aan hun dieren,maar de poes zal het hier erg goed krijgen
zo meiden hier ligt er weer een op bed ! ik voel me niet zo toppie .. volgensmij moet ik zo overgeven brrr ... hele dag gewerkt en morgen moet ik ook weer dus ik hang zo op de bank Nona wat een toppie pica's ! knapperds zijn het toch ! hebben ze van mama he ! mili ...... gelukkig dat er niks ernstigs is ! en tja dat wordt ff afzien maar top dat je werkgever wil helpen Divi hoe is het bij jou meissie ? en met demi ? Natasja hoe is het met jou meissie ? en met de kleine grote man ? Nathalie een nieuwe poes erbij Wicjuh hoe is het bij jou ? en met je meissie ? Redone lekker wedstrijdje gehad zag ik au au au hoe is het nu met je hand ? en bryan zijn stoere kapsel ? boja meissie hoe is het met de kleine man ? en zijn happen ? geen prikjes meer gehad dus gister nou groot gelijk hoor .. kan altijd nog he ! tim heeft er geen last van gehad ! en was vandaag lekker vrolijk miekje .. aan het werk dacht ik he ! nou spannend van je sollicitatie hoor meis ! duim duim duim verder ben ik het ff kwijt ! ik ga maar ff liggen voel me echt niet tof
Jaaaaaaaaa \/ \/ Wilde eerst een Brit erbij,maar 2 verschillende raskatten is ook leuk Even een vergelijkbare foto
Lieve meiden super bedankt voor jullie felicitaties! @ Emma en redone super bedankt voor jullie kaartjes! Emma veel beterschap! Ikke nu bankhangen en ga morgen proberen weer eens bij te lezen
en en en hoe was DE Dag ? en heb je al een leuke foto ? ja ja ik weet het het feest is zondag maar je hebt toch wel iets om te showen van mijn vriendje ! ps vorig jaar lag ik boven je in het ziekenhuis .......