hey divi ik was nog ff vergeten te reageren op je "ketelvraag" die van ons is een valiant ! goed merk .. hij is 11 jr oud en doet het nog goed maar er zit een boiler bij en die zit schijnbaar vol kalk en dat ding krijgt het niet meer warm en bla bla .,.. ik krijg nu maar een half bad vol warm water ... en het is hier of kei warm of koud ! de monteur een kennis van ons zei ook al dat het misschien wel 600 euro verschil per jaar kan maken op je gasrekening ! en dus binnen 3 jr zijn we terug verdient en een hoop ergernis minder ...
Gelukkig heeft Bryan er niet zo veel last van en ik hoop dat hij dat ook niet gaat krijgen. Hoe was het schoolfeest? Zooo lekker ook? Had ze haar nagels niet even kunnen knippen?
Wanneer krijg je de uitslag van haar bloed meis? Heel veel succes meis, ik hoop dat de 2 weekjes voor jullie snel om zijn. 't Is even niet leuk, maar hoop wel dat het voor jullie helpt. Een dikke knuf
Het viel vandaag wel mee, behalve dat ze af en toe met dr arm/hand over dr bolletje ging... denk dat ze daar wel wat jeuk had (info manlief was papadag vandaag). Verder zijn de meeste bultjes op dr rug en buik nog in ontwikkeling; zitten nog geen blaasjes op. En ik heb begrepen dat de jeuk over het algemeen komt als de blaasjes indrogen en korstjes krijgen...dan zijn ze natuurlijk aan het genezen. Ben benieuwd hoeveel er nog bijkomt. Ik heb iig voor het naar bed gaan alles nog even ingesmeerd met dat calendulan goedje, leek ze sowieso wel fijn te vinden. En vergeten wie het vroeg (divi?) : ik heb ook ergens gelezen dat beebjes, als ze onder een bepaalde leeftijd de waterpokken krijgen, ze het nog een keer kunnen krijgen. Maar ergens las ik een half jaar, en ergens anders een jaar. Ach, verander er toch niks aan. Ze heeft ze nu, hoop dat het hierbij blijft Ik hou dr wel goed in de gaten.. mn neefje heeft ook de waterpokken gehad (welk kind niet ) een x aantal jaar geleden, maar die had het zo heftig (ook in de mond), dat ie 2 dagen in het ziekenhuis heeft gelegen ...
ja ik geloof ook voor de 1 jr ! maar laten we maar hopen dat ze dan niet op een weekje kijken en ze het nooit meer krijgt ! en arm meissie ... geef ze maar een dikke knuffel !
meiden ik log uit ! (divi loop ik je toch half mis haha dikke knuffel ...) fijne avond nog en tot morgen ik ben eerst werken en tim gaat logeren dus ik blijf bij mijn ouders tot hij naar bed is ! zaterdagochtend komen ze vroeg voor de ketel en zo kan hij lekker in zijn ritme blijven !
Wat lees ik nu? Hoe gaat het nu met je? Ben je een beetje opgeknapt? Demi kan TIm volgens mij wel 1000x bedanken. Ze is zoooo verschrikkelijk trots! Ze ligt nu te dromen hihi over Tim! Stelletje verliefde dreumesjes haha haha Nou je ziet haar voortandjes echt goed zitten nu. EƩntje komt echt al door. Je ziet gewoon een wit puntje. Heb er een foto van proberen te maken, maar ze doet haar mondje niet open.... Hoe is het met Tim? Heeft hij nog last gehad van zijn prikjes? Beterschap meis!
Zoooo wat een mooie kat zeg! Gaat het goed met het beestje bij jullie? Nog geen ruzie gehad met de andere kat en de hond?
Ahhh arme Faylinn. Heeft ze er veel last van? Helpt het cremetje een beetje? Een dikke knuf voor haar!
Over ziekenhuis gesproken. Vorig jaar lag ik er ook in haha..... Nou ja haha... Toen voelde ik me echt ellendig.... Volgens mij inderdaad lagen wij met z'n 3tjes toen in het ziekenhuis of ben ik nu in het warretje? Emma weet je nog wat we zoooveel vocht vasthielden pfff..... Dat is alweer bijna een jaar geleden... wat gaat die tijd hard!
Ow jee dat schiet niet op zeg! Dus hij werkt nu maar halfjes? A.s. zaterdag krijgen jullie een nieuwe he? 600 euro verschil per jaar? Zoo dat is nog eens een bedrag!? Ik heb het even tegen Diviman gezegd en hij ging er ff over nadenken. Ik hoop dat je veel plezier mag hebben van je nieuwe keteltje meis. Een lekker warm bad. Lekker warm huis......
Ja ik had het gister gevraagd. Ik hoop het ook hoor dat ze het maar 1 keer krijgt. Echt? Ook in de mond? Jeetje..... Ik wist helemala niet dat dat kon....