Ahhhhhhhhh meis wat gaaf! Wat doet ze dat goed zeg! Go Samantha Go Samantha. Trouwens, een hele leuke site!
Goede morgen! @Wicjuh: Arme Faylinn. Hoop dat de jeuk snel over is (en dat ze er nu al van af is voor altijd). Jana heeft het erg naar haar zin gehad met de nieuwe kindjes bij de nieuwe onthaalmoeder . Als ik ze ging halen was ze doodmoe Ze had enkel in de voormiddag 1u geslapen en daarna niet meer. Sliep toen ik er mee thuis kwam en al slapend in bedje gelegd. Na 45min was ze helaas weer wakker, maar wel nog hééél moe. Enkel maar wenen , echt niets mee aan te vangen. Vlug boterham + flesje gegeven (19u) en dan naar bed. Is de eerste keer dat ze er zo vroeg in lag. Ik hoop dat ze haar nieuwe bedje snel gewoon is, dat ze in de namiddag toch ook nog een uurtje (of 2 ) slaapt.
Leuk dat ze het er naar dr zin heeft! Zou fijn zijn als ze snel gewend is he? Ze heeft blijkbaar meer slaap nodig dan 45 min.
Niet gezien Goedemorgen trouwens Vanmiddag naar het CB prikjes en wegen enz....... Justin is vannacht weer eens aan het spoken geweest. Mama voelt zich vandaag gammel en misselijk
Hoe is het met jou lieverd? Alweer wat beter? Verjaardag was super leuk! Zondag groot feest. Hij vond zijn loopwagentje helemaal super. Raar he dat je vorig jaar boven me lag in het ziekenhuis! Heel veel mensen vroegen gisteren ook of we het niet moeilijk hadden aangezien we een jaar geleden zo in spanning zaten over dat downonderzoek en eigenlijk hadden we dat gisteren helemaal niet. Dat is voor ons zo'n afgesloten hoofdstuk. We hebben natuurlijk wel even teruggeadcht en zijn nog steeds wel zo super blij dat alles goed is! Hoe het verder gaat hier... Buikfotootje komt snel. Ik moet eerlijk bekennen dat ik er nog geen gemaakt hebt Sinds een week zijn we uit de naam! We hadden 4 namen en we twijfelden. Totdat mannetje met een nieuwe naam kwam en dat was het meteen! Geboortebedankjes zijn ook geregeld! Ik heb hele leuke blauwe minibad eendjes gevuld met badschuim en daar doe ik een strikje om de nek met het naamkaartje! (geboortebedankje bij sam was een wekpotje gevuld met hartjes zie album) Geboorte kaartje kan ik binnenkort al bestellen, want we blijven in dezelfde serie als die van sam Makkelijk hoor! Wat fotootjes van de jarige job
Goeiemorgen! @ Wicjuh beterschap voor Faylinn! @ Nathalie beterschap voor jou! Zijn je kindjes nu wel allemaal beter? @ Daisy hoe istie met de tandjes? @ Divi hoe is het met je hoofdpijn? Alweer wat beter? @ Miekje hoe is het met jullie? Stond jullie huisje nog te koop of is het inmiddels verkocht? @ Eva hoe is het met jullie? we lopen elkaar ook telkens mis! @ Redone nogmaals bedankt! Lief om daar aan te denken! @ Boja hoe is het nu met Nino? Weer een beetje de oude? @ Eekje wat fijn dat jana het fijn vond bij de nieuwe onthaalmoeder! @ Mona bedankt! Hoe is het met jullie? @ Sabbe ben jij al een beetje beter? @ MJ ik ben ook wle benieuwd hoe het met jou gaat! @ Nona wat een lieve fotootjes van jou meiden! Sorry als ik iemand vergeten ben!
mooie foto's pooh, leuk shirtje. Van bij RBB zeker? Heb ik ook al es shirtjes laten maken. Jij hebt wel al veel klaar zeg. Ik heb nog niks, geen naam, geen geboortekaartje (wil eerst een tweede bevestiging dat het een meid), geen geboortebedankjes,... Zelfs nog geen buikfoto van mijn nu al enorme buik
geen idee ik denk dat als er iets uitkomt dat ze ons dan zsm bellen. en anders horen we denk ik gewoon na 4 weken bij controle dat r niets uit kwam k hoop ook dat het gaat lukken! thanks voor je steun. kus, mij