Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Thnx!
    Heb hem gelijk in mijn favorieten gezet ;)
    Wat een mooi meisje is het toch!

Kan alleen foto/filmpje van loopwagen niet zien :(

2. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Ja, daar had ik m ook gezien ! :p ;)
    Leuk!

@ Pooh : leuke foto's! En echt een leuk shirtje!

@ Naat : ben benieuwd naar de cijfertjes van Justin.
    Heeft ie last van zn oortjes? Dat ie spookte vannacht .. :(

(toch niet zwanger he? ;))

3. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Wie ikkkkkkkkk?
    Nee joh hahahaha.

4. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Tis quicktime... zal als ik er aan denk hem ff (effe hoor) hoor op photobucket inladen... wanneer ik thuis ben straks.

5. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik ga wat doen, straks pauze... snel ff Valentijkaart zoeken :p

@ Pooh: Ik denk dat ik jou t-shirt idee jat :p. Erg leuk :D.

6. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ik heb quicktime even gedownload ;)

Echt prachtig zeg!Wat doet ze dat al goed :p

7. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Hey meiden, heb alles teruggelezen, maar omdat ik weinig tijd heb, dit keer maar niet quoten divi ;)

Allereerst: Sam, alsnog gefeliciteerd met je 1 jaar! Wat een mijlpaal zeg!

@all, veel leuke foto's voorbij zien komen.

Wij waren eergisteren bij het CB. Wat een draak van een vrouw trof ik daar zeg. Zijn een uur binnen geweest, ik had het helemaal gehad met haar. Ze was wel aardig, maar was nieuw en ging alles navragen enzo. Prikken hebben we uitgesteld, maar daar ging ze ook eerst toestemming voor vragen.

Ze heeft een afspraak gevraagd voor de logopedist. Het kan met nino zn gehemelte opening nog zijn dat ie moeite heeft met bepaalde letters, maar ja, daar valt nu natuurlijk nog niets over te zeggen, want zo groot is zn woordenschat nog niet. Ik zei al tegen haar dat het schisisteam daar ook wel mensen voor heeft maar zij besloot dat IK het ook wel prettig zou vinden om dat bij het CB te doen. Nou sorry, maar ik heb wel meer te doen dan alles dubbelop af te lopen. Ze zei ook nog zoiets als 'misschien vindt de logopediste het ook wel leuk om hem te zien enzo'. Alsof ie een attractie is, daar werk ik dus mooi niet aan mee. En dat is zoveel kwijlde en zn mond vaak openhoudt.. Nou dat doen zoveel kinderen van zijn leeftijd! Ze noteerde in het systeem: moeder wil graag meer info en wil graag weten of er eventueel spraakproblemen zijn ivm open gehemelte is bezorgd ivm veel kwijlen en dat ie zn mond vaak open heeft' ofziets dergelijks? Nou ja zeg. Dat zijn haar woorden. Ook ging ze testen of hij dingen wel oppakte met beide handjes (hebben ze vorige keer ook getest) en of ie goed blijft hangen als je hem onder zn oksels optilt (is ook allang getest) en of ik kon staan... Nou hij loopt al bijna dus hij kan ook prima staan. Maar dan moet je dus net Nino hebben, als je die expres wil neerzetten gaat hij expres door zn benen zakken ha ha ;) Daarnaast vroeg ze ook, omdat ik een beetje slis, of ik ook een open gehemelte heb gehad! Nou ja zeg, dat heeft daar geen drol mee te maken. Het kan zijn dat hij moeite heeft k en p klanken, maar slissen staat daar los van. Anyway, na een uur was ik er redelijk klaar mee en nino helemaal. Dus die ging heen weer op mn schoot en naar voren hangen en stootte zn hoofd zachtjes tegen de stoel naast me. Ging ze helemaal bezorgd doen, had meteen het gevoel alsof ze vond dat ik niet goed oplette!

zo genoeg gezeikt!

8. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Sjeeezus wat een mens Boja :confused:
    Dat had ik ook niet gepikt,waar haalt ze de brutaliteit vandaan zeg!

9. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ik ga zo die kleine man van mij uit bed trekken.........moet ook over 3 kwartier bij het CB zijn

10. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Ja shirtje is van RBB. Ik kreeg een paar weken voor sams verjaardag een emailtje van ze dat ik gratis verzenden en op druk kreeg. Dit shirtje koste daardoor maar 8 euro! :D

Dit keer alles snel klaar, maar misschien ook omdat sam te vroeg kwam en ik alles klaar wil hebben. Maar eigenlijk hadden we het kamertje van sam al meegenomen toen we zijn eerste kamertje deden. En de meubeltjes heb ik gekregen. De accesoires heb ik allemaal van sam.
    Kaartje ga ik gewoon bij dezelfde ontwerperbestellen als bij sam. En bedankje had ik van de zomer toevallig al eens bij drogist gezien.

En de naam is toevallig ook sinds 2 dagen. We hadden er 4, maar zijn dus voor een nieuwe gevallen!

Ja als ik het zo schrijf is er eigenlijk al best veel klaar :rolleyes: :)

Maar ik heb ook geen buikfoto hoor! ;)

11. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Doen! Leuk! :D

12. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Nou wat is dat nou dames?

Wij willen buikfoto's

13. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    :) :) :) :)

Ik ga vanavond mijn mannetje eens lief aankijken! ;)

14. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ja doe dat eens :)

15. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    in mijn album staat een buikfoto van jesse met 34 weken daar kan je hem mee vergelijken :) :)

nee serieus, ik zou ook eens een foto moeten maken, deed het de vorige keren telkens vanaf 16 weken en nu nog helemaal niet :rolleyes:

16. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    ja was echt een stom wijf. en ook nog, ze had vieze nagels! nou als Boja smetvrees ergens op afknapt! en helemaal als ze mn kind moet aanraken, bah!

succes op het CB!

17. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Jaaa, ik ben benieuwd! Sabbe, jij ook foto's maken he!

18. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    @ Pooh : welke maat heeft Sam en in welke maat heb je dat leuke shirtje gedaan? :)

19. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Sam heeft van shirt nu normaal 80 en het shirtje was maat 74-80. Ik had bij de bestelling nog gevraagd dat als de shirts klein vielen ik graag 86-92 wilde hebben.
    Maar deze 74-80 zit perfect! ;)

Succes!

Jullie hebben toch allemaal wel die mail met korting gekregen? En anders is nu ook de aktie 50% voor ene opdruk geloof ik.

20. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Boja ik heb net je verhaal gelezen op de vorige pagina....wat een verschrikkelijk mens zeg...ongelovelijk! :confused:

Deel Deze Pagina