Hier ben ik.Ik was aan het werk van 16 uur tot 21 uur.Maar inderdaad het is hier heel erg rustig.Iedereen is vast valentijnsdag aan het vieren.
Zo daar is Miekje weer.. @ Redone: gefeliciteerd @Zuurtje: beterschap voor Ybe! Hoop toch echt dat die kuur gaat aanslaan! @ CB Naat: Wat een raar wijf zeg... Die wil je dus NOOIT meer @ CB Boja: Nog zo'n raar smerig wijf.. getver! en nog drammen om haar zin te krijgen.. @ Boja: fijne avond en alvast gefeliciteerd met je oma! @ CB Jens: Nou ja zeg.. extra wegen? Hier zullen ze zeggen dat t normaal is dat ze minder gaan aankomen.. Julen is boven de 10 kilo. Moet de 20ste pas.. @ EvaMan: gefeliciteerd en feest ze! @ Nona: ook aan jezelf denken @ Divi: hoest met Demi, slaapt en eet ze al beter @ Wicjuh: aah de waterstippen....Hoop dat Faylinn snel opknapt en meer eetlust krijgt! @MAc: hier om de hoek, net als KFC, BurgerKIng, Febo.. @ Minkep: fijn dat je nu weet dat alles weg is, dat is iig duidelijk en geen curritage.. @DS: hoest bij jou? @ Emma: Hoop op een warm huis voor je! @ die ik vergeet: sorry @ all: THIALF was GEWELDIG! foto's volgen Maar ben Sven Kramer mooi tegengekomen op de fiets! (moest mijn bril ophalen uit de auto.. Kwam ie net aanfietsen...) IKKE = Bigsmile! (in mijn knaloranje outfit..)
Ow haha... Ik vraag net of je nog verwend bent door je mannetje. Nogmaals gefeliciteerd meid, met jullie 12 jarige huwelijk.
Hoe is het gegaan met Tim? Heeft hij lekker geslapen? En? heb je een lekker warm badje genomen vanavond? Het is zeker nu wel lekker warm binnen in huis? Ik baal er nog steeds van! Vraag maar of Sjaak echt maandag die postbode pakt! En niet te zacht.... Demi kon wel huilen toen ik het zei...
@Miekje, Was dat dit weekend Thialf? Ik dacht volgend weekend. Al had ik dat geweten, had ik je natuurlijk ff prettige dag gewenst.... Maar het was dus wel gaaf? De sfeer was zeker ook goed? @Mac, Hier ook een bijna om de hoek en kfc even een stukje verder. @Miekje en iedereen, Met Demi gaat het eigenlijk wel goed. Het eten gaat ook de goede kant op maar we moeten echt de tijd er voor nemen. Alleen brood wilt ze echt niet! Gister gaven we haar een boterham met gebraden gehakt, nee wat doet ze, ze pulkt zo de gebraden gehakt eraf en het brood laat ze liggen. Ik heb nu volgens mij al 10 verschillende broodsoorten geprobeerd, 10 verschillende beleg. En ze hoeft het echt niet. Ik weet het het niet meer... Vandaag wilde ze echt niets qua brood... Drinken doet Demi ook eigenlijk niet tussen door. Had volgens mij al 15 verschillende tuitbekers en flesjes geprobeerd. Maar nee hoor. Vanmiddag liep ik bij de Hema en zag daar een flesje staan van 1 euro. Uitgekookt, drinken in gedaan en wat denken jullie. Ze drinkt hieruit Al had ik dat geweten zeg.. Dat zal je altijd zien haha... Ze dronk zo'n half flesje leeg..... Het slapen gaat ook wel goed. Alleen is het frapant (schrijf ik dat goed zo?) dat als wij naar bed gaan, hoe zachtjes we ook doen, dat Demi wakker word. Of dat als je net in slaap ligt te vallen wordt zij wakker. Maar voor de rest is het zo'n geweldige meid haha.... Zoooo verschrikkelijk ondeugend en lief... Ow ja had ik al verteld, dat ze nu zelf aan de bank en tafel gaat staan? We zijn helemaal trots hihi... Ik heb trouwens nog een filmpje op Demi haar hyves en op onze hyves gezet van het afgelopen jaar. Heb gister gewoon even een traantje gelaten. Trots op mijn meisje, zo'n mooi filmpje en omdat het jaar zo giga hard is gegaan. Niet normaal. Waar is die tijd gebleven?
Dank je wel meis! Ik ben ook helemaal trots eigenlijk haha.... Ik heb het filmpje vandaag al volgens mij 10x bekeken haha... Dank je wel ook voor je reactie op hyves! Leuk! Hoe is het met jullie? En met Justin?
Veel huilen vandaag en koorts Afgelopen nacht ook. Hij heeft duidelijk last van de prik en helemaal van die mislukte prik Hoop dat hij morgen een beetje opgeknapt is,heb morgen een groot familiefeest. Mijn oma word 79 jaar! En de hele familie komt en oma heeft een Indische rijsttafel gemaakt. Echt ongelooflijk dat dat mensje dat nog allemaal kan hoor. Heb er zin in!
hihi heb ik vandaag ook gedaan met Demi. Bellenblazen. Ze vond het helemaal geweldig! Ze probeerde die bellen te pakken.... En als alle belletjes weg waren keek ze mij aan van: "Hallo mama blaas eens nieuwe belletjes!" haha
Goed hoor . Ik ben aan het kijken of ik de andere Tommee Tippee bijtspeen kan kopen/vinden. Want de gummi-versie die ik heb, mag ze officieel niet meer nu haar tandjes door zijn.
Ahhh dat mannetje..... Vind het zoooo zielig. Ga maar bij je zelf na als je even bloed moet prikken of je krijgt een prik. Dat doet al zeer. Moet je nagaan als die prik mislukt pffff...... Heb het zo met hem te doen! Ik hoop ook dat hij morgen een beetje is opgeknapt zodat hij lekker naar zijn grootoma kan. Echt? Jeetje, dat is nog knap zeg dat ze nog allemaal zelf kan! Super!
hihi vind Demi ook leuk. Als ik bellenblaas met kaugom haha haha. Doet zij ook klakken met haar tong.