Dat is toch zo'n speen waar ze op kunnen kauwen? Die liet jij een hele tijd geleden hier zien? Toch? Als je een plaatje hebt? Wil je die dan plaatjes alsjeblieft? Ik is benieuwd
Ja, dat heb ik dus sinds vrijdag in mijn hoofd. En dan vergeet ik vandaag bellenblaas te halen... #-o
Deze zag ik ook op babyplezier.nl Heb jij wel eens wat besteld op de site waarvan jij het plaatje liet zien? Ik denk dat ik die dingen waarvan jij de plaatjes liet zien ook maar eens ga bestellen....
Ja, die eerste speen en nog wat toen. Weet niet meer wat, maar had snelle levering. Site was toen blauw!
Goeiemorgen Divi Met Bryan gaat het weer goed.Zijn oortjes zijn weer over volgens mij.Laat volgende week wel even controleren bij de ha voor de zekerheid. Nathalie Sneu dat Justin zo last van de prikjes heeft.Hoe is de nacht gegaan : Hoop dat hij mee kan naar je oma.En wat goed zeg dat ze nog zo lekker eten kan maken. DS Leuke bijtspeentjes All Bryan gaat sinsd vorige week staan in de box maar hij loopt nu langs de spijlen en heeft vaak met nog maar 1 hand een spijl vast.Hij gaat nu ook uitzichzelf zitten als hij staat.Van de week liep hij langs de bank en tafel.Gaat wel heel snel zo.Heb het nog nooit gehad zo snel.Danielle was een kontschuiver en die liep pas met 16 maanden.Manon liep met 14 maanden maar nooit gekropen en Sven heeft heel eventjes gekropen en die liep ook met 14 maanden. Zal me straks omkleden.Heb een dagdienst vandaag tot 16 uur. Iedereen een fijne zondag.
@Zo miekje! sven kramer.daar wil ik wel een beschuitje mee eten. @redone nog gefeliciteerd met jullie huwelijk @ iedereen wat hebben de dames allemaal gehad van hun valentijn.Van rense heb ik een mooien i love you beer gehad.En van me man een mooien bos bloemen en een dikke kus. hihih @nonja is bevallen van een zoontje geweldig!niet waar. allemaal dikke knuffel groetjes sarina.
Deze heb ik! En idd degene die ze niet meer mag, daar bijt Julen zo af en toe eens op (als ie m vindt in zijn berg met speelgoed), maar is niet kapot te krijgen zo lijkt t vooralsnog
Goed hoor lieffie ! We gaan komende nacht beginnen met de methode en ik hoop echt dat het gaat lukken. Ze is nog wel wat verkouden maar veel verschil maakt het niet denk ik, want als ze bij ons is wordt ze ook vaak wakker...dus tsja dan kan ze net zo goed op dr eigen bed in dr eigen kamertje.... Met jou ook alles oke Emma? @ Nathalie: jeetje stom CB ook! En wat de groei betreft Nora was bij de KA 73cm en 8180gr....dus ook niet zo groot. Maar alles was goed in proportie dus we moesten ons geen zorgen maken. Liefs, Mili
Hey! Ja die Sven is echt een heeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuke jongen (wel een beetje jong qua leeftijd, maar al goed volwassen voor zijn leeftijd ivm de topsport).. Echt super dat ik tegenkwam...(daar wil ik wel 100X mijn bril voor vergeten).. En hij deed mooi een rondje, tijdens inrijden, ff zwaaien naar t publiek.. hahaha, lekker staan schreeuwen dus! Ook nadat ie al lang klaar was. ging ire nog ff uitrijden, niemand die wat deed.. Ging ik mooi staan en flink zwaaien... Hij zwaaide wel mooi terug.. hahahah Mijn dag was goed! Zal zo ff foto's uploaden.
Valentijn? Volgens mij weet Miekjeman niet wat dat inhoudt.. En ik heb dan ook niks aan gedaan, is niet leuk als er vanaf de andere kant niks aan gedaan wordt.. Julen heeft een mooi hart gemaakt op t KDV, met handjes erop. En hij heeft een valentijns kaart gehad van zijn Opie en Omie..
Aaah toch leuk van Julen.hahah. wat een schatje niet! Als rense 1 is gaat hij ook lekker 1 dagje in de week lekker ff spelen met anderen kids.
Mogge all! @ Redone : nog gefeliciteerd! Vraagje van deze kant voor de meiden met oudere kids ... ik kreeg het advies Faylinn even niet te badderen ivm de waterpokken, dat weken enzo is dan heel niet goed. Iemand n idee wanneer ik dr wel weer in bad kan doen? Kan me niet voorstellen dat een week dr haar niet wassen, bevorderlijk is voor dr jeuk, zeg maar ... iemand tips?
Hey wicjuh. ik heb het even aan mijn nicht gevraagd met 4 oudere kinderen tot 11 jaar. En die zegt dat je de haartjes met een washandje kunt wassen als je dat echt wilt. Het is idd niet goed voor de pokjes als ze weken. Dan kan je littekentjes krijgen, tenminste dat vertelde zei mij he! Wat zei dan deed was wel eens in de 3 dagen even met een nattig... washandje het lijfje wassen. Geen zeep of wat dan ook. Maar wel dan weer deed zij, (of het goed is weet ik niet). Met een vaselinecreme/lotion het lichaampje insmeren zodat het soepel bleef.... en de kleintjes vonden dat wel lekker.... har kindjes hadden het allemaal tegelijk, pffff....en het was over pas helemaal bij allemaal na 4 weken...toen had er niemand meer vlekjes of wat dan ook! Succes! Groetjes, Miranda
En nu heb ik een vraagje. Hebben jullie kindjes dat ook? Alyssa kan niet goed poepen..en als ze poept dan is het een grote brok die best wel hard is...dus ze moet veel moeite doen....zielig. Ze zit constant te persen de hele dag door..al 2 dagen en heeft wel gepoept maar zit nu nog te persen denk dat er nog meer in zit om zo maar te zeggen...hoe kan ik dat bevorderen? Ik heb ze al extra boter gegeven in de fles...en op brood. En extra laten drinken ipv na iets te eten..nu staat de fles binnen handberijk en drinkt ze om het uur een klein beetje maar het lijkt niet te helpen. HELP!? Groetjes, Miranda