nou lieve nona hoe is het nu met jou ? en met kleine A ? geen koorts meer hoop ik ! en wij vergeten jou ook echt niet meissie ..... doe maar ff flex en als het kan kom je maar weer zsm terug ! dikke knuf
zoooooooooooooooooow ben ik ook weer .... zit weer eens ouderwets boven te tikken op de comp ! man kijkt beneden op de laptop naar de voetbal gisteravond nog lekker gourmetten met 2e en hadden nog wat kado's voor elkaar maar we waren alle twee zoooooooo moe we vielen bijna boven ons romantisch bord in slaap haha op tijd naar bed gegaan dus vandaag ben ik al weesten sporten en nu ff hier en straks naar mijn zus die is jarig ! nog eens kijken naar haar mooie buik ... tim heeft er weer een tand bij zit nu op 5 en nr 6 zit te wringen dat duurt ook niet lang meer..... gelukkig eet hij wel en slaapt hij ok ! is wel een beetje mokkig op zijn tijd maar ben trots op hem
nou ik moet me eens gaan opfanteren voor de verjaardag ! mjin haar zit al wel maar nu nog de rest insnoeren ... optrekken...... vermommen........ sminken.........liften ........... en wat lekkere ruuk ! fijne middag nog all ........ tot later
hihi fijne dag vandaag emma! en wie weet volgende keer emma pagina...divi doet het ook wel eens dus moet jouw lukken hahahha
@ miranda : ik heb verder geen tips eigenlijk, dan al genoemd door zuurtje. Hoop dat de sinaasappelsap gaat werken/heeft gewerkt **Faylinn was gister alweer 11 maandjes!**
Ja, ze lacht Wat vaker . De bovenkant kan ik voelen veranderen, en er zit iets aan de zijkant waar ze nu steeds haar vinger duwt. Dus er rommelt al weer wat.