En.......... Sven Kramer... Jammer dat mijn fototoestel niet ingesteld is op bewegende mensen.. Vandaar dat t wat vaag is...
Geslaagd voor de Bugaboo... thanks Boja. Tis de zand-groene CAMELEON geworden \/ Nu nog ca. 4 weken wachten op de levering. Had hem liever morgen al gehad, maar ja .
hey miekje wat een toppie foto's ! ik vind ze toch goed gelukt hoor .... en zo te zien was het heeeeel gezellig !
nog van harte meissie ...... ik zit nog steeds te wachten tot er iemand tim een fijne vermaanddag wenst
nou dan zal het wel snel gaan he ! tim heeft er deze week ook al 3 bij en nr 4 zit te vringen en de rest mag ik niet kijken ... en gelukkig lacht ze meer want haar lachje is zo lief he !
Miekje Leuke foto's en zie ik een van mijn familieleden ook nog voorbijkomen. Emma Nog gefeliciteerd met Tim zijn vermaanddag. Miranda Ik deed wel eens een klontje boter door de fles als het poepen niet echt lukte.
Thx! Wat fijn dat 'onze' Boja jou zo goed heeft kunnen helpen! Hoop dat de 4 weken snel voorbij zijn.. Nou ja.... dan is je meisje alweer 1!
Was wel moeilijke keus hoor. Maar de kleur waren we meteen over uit . En daardoor werd meteen duidelijk welke we wilden, .
Gelukkig kan je t goed zien! Was zekers heeeeeeeeeeel leuk/gezellig.. Miekje wilt nog veeeeeeel vaker naar Thialf!
en aanstekelijk... Ik hoop dat ze morgen ook nog lacht.... morgen weer prikjes, en dan OOK nog naar mijn werk. Ben de gekolfde melk daar vergeten vrijdag, en tis tot woensdag houdbaar. Dus dan speciaal langs dan maar. Weggooien doe ik al genoeg aangezien ze zeldzaam een hele fles drinkt als ik werk. Dus dan ga ik niet moedwillig alles woensdag ook nog weggooien . Ach ja, misschien komen we een paar longartsen tegen. Die hebben haar nog NOOIT in 't echt gezien...
Heb haar wel ff moeten bellen op haar vrije zondag . Thanks Boja . Kunnen ze je niet een uurtje overwerk betalen? Of verkoperscommissie ofzo? Ben zo blij .
Idd BOJA, vraag maar eens naar de verkoperssommissie... Hier op t werk is dat nieuw.. Als ik een iemand aandraag en die krijgt een bepaald contract, dan krijg ik een bepaald bedrag.. las ik van de week op de mail op mijn werk... Maarre, Boja als jij dat niet hebt, gewoon overuren schrijven hoor .. Fijn dat je zo HAPPY bent DS!
Je moet erom vragen, dat zie je toch? Mr. T. nog onwijs gefeliciteerd met je vermaanddag, bijna 2 weken geleden!