goeiemorgen! alles goed hier ? hier druk weekend achter de rug! zaterdag kindercarnaval en zondag carnavalsstoet. laura heeft er een grote kom snoep aan overgehouden Met m'n ventje z'n verjaardag hebben we een weekendje ardennen geboekt, is pas tegen 25 april. Maar zal es leuk zijn. Er even tussenuit met de kids Die zullen dat zalig vinden in de natuur... Verder wss weer binnenkort wat zieken. laura verkouden en jarne heeft heel de nacht liuggen mopperen. Dus die voelde zich blijkbaar niet zo lekker... Anders niks nieuws voorlopig... Ow ja, vanmiddag komt mijn oma op bezoek. Best wel leuk. Is lang geleden. (ik heb geen contact meer met beide ouders en ook weinig met hun familie, maar wel nog met m'n oma ) Fijne dag allemaal... Grts
Goeie morgen! @Sabbe: veel plezier met oma! @MamaNona: heb je al gebeld naar de dierenarts? Hoop dat het weer in orde komt. Hier een leuk weekend gehad. Hebben een nieuwe keuken besteld Wordt wel pas begin november geleverd (hebben we zo gevraagd), maar toch iets om naar uit te kijken. Ook nog bij oma en opa langs geweest. Vond oma heel leuk en Jana heeft goed gespeeld (allemaal nieuw dingen voor haar). Helaas heeft ze nog wel last van haar oortjes. Het lijkt alsof de AB-kuur niet aanslaat. Vandaag is dag 6 (mogen maar 7 dagen AB geven), zouden we niet al verbetering moeten merken? Ik denk dat ik vanavond of morgenavond maar weer terug naar de HA ga.
Ik zou zeker even terug gaan naar de ha.Bryan is na 2 dagen alweer aan de betere hand.Misschien duurt het bij de een langer dan bij de andere maar na 6 dagen ab moet je verbetering zien.
FF snel, van t werk: T slapen is vannacht goed gegaan..paar keer wakker ivm vieze broek maar verder goed geslapen tot half 5 en toen nog tot half 8.We hopen dat deze lijn zo doorgaat dan zijn we erg blij...hihi hoop dus dat het geen toevalstreffer was Knuff aan allen! Mili
Hoi meiden, Ik laat ook weer even mijn neus zien. Heb het druk dus niet al te veel tijd om alles bij te houden. Nog bijzondere dingen gebeurd de laatste tijd? Hier ga ik woensdag misschien testen als mijn temp hoog blijft en ik geen spotting krijg. Spannend. Yannick verplaatst zich inmiddels een beetje! Hij hupt op en neer en komt zo wat kleine eindjes vooruit hahaha. Ook draait hij om zijn as heen zeg maar. Met de voetjes en dan zit hij ineens omgedraaid. Er komt schot in de zaak!
Bedankt Redone! Ik dacht ook al dat het na 6 dagen beter zou moeten zijn, maar ja ik heb geen ervaring. 't Is de eerste keer dat Jana een oorontsteking heeft. Gelukkig dat het bij Bryan wel al werkt na 2 dagen
@Sabbe: leuke fotootjes! Ook van de buik @Mili: Super super! Hoop dat het idd geen toevalstreffer is Volhouden hoor! @MamaVanJordyEnYannick: Spannend! Ik duim voor je!