thnx meis... ik ben ook benieuwd.... ik blijf vanavond thuis.... paps gaat er maar heen..... ik durf niet echt....
ja dat wist ik... hij gromt niet hoor,hij heeft een centenbakkie hij kan ook op zn achterpootjes dansen en in de rondte draaien en ook kan ie als je : LIG ... ROL.... zegt op de gron d liggen en rollen
Ja dat ie grommigerig is naar Bounce kan ik accepteren.. Misty is een zij trouwens hihih,maar voordat Bounce er was gromde Misty naar de kids,hapte naar mij ( ik heb een schampschot blauwe ( nu geel zwarte) plek op mn arm) en vrat paps bijna op hier.... Ik wou ook dat ik de schuld kon geven aan de komst van Bounce,maar helaas doet de afgelopen maanden al met kuren raar bezig!
Wij hebben Misty uit ghet asiel gehaald toen ze 13 maanden was,ze was een mishandelde,aandacht te kort gekomen hond.... we hebben haar helemaal "goed"gekregene en tussen die 13 maanden dat ze toen was en die 9 die ze nu is heeft ze dit nog nooit gedaan.... ik vrees zelf dat t door de ouderdom komt..... ben benieuwd waar de DA met komt......
Kan inderdaad. Of ziek? Ik weet dat de kat van mijn zwager (was vroeger van manlief en zwager) sinds ze een nierbekkenontsteking heeft gehad vals begint te worden.
heb ik ook over nagedacht,maar ik kan dr overal aanzitten als ze een normale goede bui heeft en op die momenten is ze heel vrolijke n lief,maar dat slaat van t ene op t andere moment om en als ik haar dan met angst en beven in de bench stuur dan kijkt ze me aanmet een blik van "waarom moet ik de bench,wat heb ik verkeerd gedaan....." Ik ben niet bang voor Misty,omdat ik zelf nog goed kan reageren bij een uitspatting,maar de kids dan die kunnen dan nog niet.... en ik kan het ook niet over mn hart verkrijgen om haar hele dagen in de bench te hebben hoor......
ja iets in die trant.. een gedragsstoornis oid...... daar lijkt het mij meer op dan iets van pijn... BAH MOEILIJK
Sorry moet ff lachen. Simpel, helaas heeft de DA er een maand over gedan om de juiste diagnose te stellen. Enne, dat valse is nu pas, we weten niet waardoor dat komt. Mijn zwager denkt ouderdom. Ze is 12 ofzo...