Volgens mij is iedereen nu pleitos Pfff heb net nog even mn dressoir uitegpakt,want mn meubels worden vanavond opgehaald,krijg morgen andere \/,maar ma o man wat kan een mens een boel spullen kwijt in een dressoir
hey nona wat een vervelende toestand zeg ik hoop zooooooooo dat het goed komt met misty en wat een schatje is jullie nieuwe aanwinst ! meis duik lekker je bedje in joh ! ze zullen je niet voor nix naar huis hebben gestuurd maar kan me voorstellen dat je jezelf nu zorgen maakt ! wat een bak ellende allemaal zeg .... ik duim dat het goed komt ! laat het weten he ! en leuk leuk nieuwe meubels ! ook een pica .......... dikke super knuf meissie
zo deden ze het hier ook ... toch persoonlijk en tim kon geen kant op ! en leuk joh bellenblaas heb ik ook nog ergens .. is weer leuk voor een verveeldagje !
ja ik wou ook mn bed in,maar ben even sociaal aan de gang gegaan en heb nu t vlees lekker sudderen voor die vreetgrage kerel van me een bak elende idd.... kan er nog wel bij,kheb brede schouders...... misschien dat ik wel even een pica doe als mn meubs er zijn en alles klaar is...kiek wel ffkes dikke knuf terug en de afspraak bij de DA staat om 18:50 dus ik laat het nog even weten vanavond......
vind ik ook! hij is net getrimd op die foto,ze behoren officieel lang haar te hebben..... het gevoel is nu helemaal zo dubbel... b;ij dat Bounce eris,maar ook dat we misschien afscheid meten nemen van Misty.... als het een gedragsstoornis o.i.d. is ..... nouja jullie horen het vanzelf!
ja laat het idd maar weten anders zit ik hier ook in de stress ! en wij gaan duimen voor jullie en goed bezig voor die vent van je !
hey meiden tim was een beetje droevig want hij had geen post voor valentijn.... maar wel een super lief vriendinnetje ... huilen huilen huilen maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar wat geberud er vandaag ! post ! van zijn schatje ! en tim is nu helemaal happy
Goeiemiddag mamanona Hoop ook dat het iets simpels is bij Misty.Betrschap voor jezelf. Emma Wat lief een valentijns kaart voor Tim. All Bryan zijn derde tand is erdoor.Hij heeft er dit keer geen last van gehad.