Laat even weten dat de kinderarts heeft gebeld en we te horen kregen dat er niets meer van een nierafwijking bij Justin te zien is. Het is dus helemaal goed nu en we hoeven niet meer terug op controle. ................ Dat het met de nieuwe kat niet werkt en onze andere poes niet meer naar beneden durft en de nieuwe poes word straks opgehaald door andere mensen zonder andere katten(is geregeld door de oude eigenaren)
thnx meiden! De dierenarts vermoedde dat Misty een tumor in de hersenen had,hij zag voor ons 2 keuzes... of Misty meenemen naar huis met gevolg dat ie de kinderen aan zou kunnen vallen ( hij viel manlief bij de dierenarts ook maarzo weer aan uit het niets en toen wou ie naar de dierenarts gaan....) of laten inslapen.... Na wat ie daar gedaan had leek dat laatste voor ons de beste keuze... 3 aanvallen op een dag is toch ook niet wat..... Ik ben zóóó verdrietig... paps en de oudste 2 ook.... Alysha beseft t niet en Jamilia weet t nog niet...
meissie toch .... ja je kunt het risico niet nemen ... maarja dat veranderd nix aan het feit dat het shit is ! laat je tranen maar eens lekker rollen en ligt J al in bedje ? of ga je het nog vertellen sterkte meissie .......... dikke knuf
ach naat wat sneu.... hij had anders ook wel hierheen gemogen hoor.... edit: en wat super van Justin!
nou dat van Justin is TOP niews ! maar jij ook al je huisdier weg moeten doen .,.. jullie ook een dikke knuf ! jammer dat het niet werkt maar goed dat er een oplossing is
Jamilia lag al in bed..... die hoort t morgenvroeg..... Renzo zei al ( wel 100 x),maargoed dat we nog wel een ander hondje hebben,anders konden we nergen mee spelen en niets uitlaten.... kinderlogica.....
boja meissie hoe is het met jullie ? Pooh hoe was het feest nog gister ? ben je nog aan het bijkomen Miekje nog aan het werk of ben je nog naar je pica's van Sven aan het kijken MJ waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar ben je ? divi meissie ook weer thuis van je werk ? hoest met demi en de tandjes ? en all die al ff weer "kwijt" zijn hoop dat alles ok is
Het risico dat hij de kinderen aanvalt had ik ook niet genomen nee maar net wat Emma zegt het is gewoon shit.Het is wel een deel van je leven geworden.Nogmaals sterkte voor jullie allen.
ja dat is wel lief van Renzo .... idd zo zien de kids het ! en misschien voor hun wel een mooie vervaning maar voor jou natuurlijk niet he ! al kan je je nieuwe vriend wel ff lekker knuffelen als troost nu
Gecondoleerd met Misty MamaNona. Veel sterkte meid. Ik weet wat het is het verlies van een dier. Hij of zij hoort bij het gezin. Naat: wat super dat met Justin nu alles oged is. Yannick krijgt hier een kies volgens mij, zie een wit streepje zitten. Heeft er veel last van germ ding.