Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    ja dat risico wou iki ook absoluut niet lopen.....!

Misty heb ik vanaf dat ik met mn mannetje samenwoon dus ja... vreemd is het wel hoor!

Mn moeder zei ook.... jullie hebben Misty altijd zo vertroeteld en al-tijd rekening gehouden met het beestje,dus jullie hebben geen schuld,het is gewoon zo....

maar t blijft gewoon KUTKUTKUT! :cry:

2. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    nou wij waren al droevig om sjaak ... en dat is dan een konijn ! (en kwam nog goed )
    dus laat staan je hondje !

je ventje is ook wel verdrietig dan ! dikke knuf voor jullie alle twee ik vindt het zo kutterdekut voor jullie ...

3. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Was ik al bang voor.... gecondoleerd.

4. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hey meiden,

Heb even snel gescrold. Sabbe mooie buik!
    Nona, oh wat jammer dat je je hondje hebt in moeten laten slapen. sterkte meis!

Hier een ziek meisje... begon sondag middag. Fles terug overgegeven..maja verder niets aan de hand dus....

Toen avond..we hadden feestje bij vrienden lekker gourmetten. Alyssa gewoon mee...gaat anders altijd goed. Gaat ze spelen in het campingbedje. Maar nu...jammeren..dus eten gegeven...kwam er eigenlijk direct wat uit. Okey dat kan...toen toetje gegeven na half uur omdat ze aan eht jammeren bleef en naar onze lepels aan het grijpen was. Dacht honger nog, omdat ze weer terug had gegeven. Maar dat fruit en de rest kwam er dus na 20 min allemaal weer uit.....ze zat op mijn schoot....zij helemaal vies...had wel schoon shirt bij maar geen broek...dus slaapzak maar aangedaan. En ik ook bah bah ....ik had dus geen schone kleren bij hahaha. FF een broek geleend van mijn zelfde postuur vriendin....Toen laten spelen. maar ze bleef maar jammeren...na 2 uurtjes flesje gegeven want ze was aan wrijven in haar oogjes...is meestal teken dat ze moe is en dan krijgt ze nog melk voor het slapengaan.

Nu dat bleef er 5 minuten in....alles over bedje slaapzak en knuffel heen....toen zijn we maar naar huis gegaan...in de nacht is ze nog 3 keer wakker geweest en bleef maar overgeven terwijl er niets meer in zat zoooo zielig...ze bleef er bijna in.

Heb al met al 4 uurtjes geslapen....pfft. Toen vanmorgen naar de HA gebeld...we zijn daar geweest en blijkt een ordinaire buikgriep.....pfff zo zielig zeg..ze heeft koorts...en is al de hele dag aan het slapen...wilde niet eten. Maar nu net met avond eten toch een beetje fruit gegeten en wat melk. Toen weer geslapen en nu net een half flesje pap op...hopelijk gaat ze niet meer overgeven in bedje...want ze sliep dus alweer na 5 minuten....kijken wat ze vannacht doet en hoe de koorts morgen is. Ze had toennet 39.6! heb haar maar een zetpilletje gegeven en de hele dag drinkt ze al water met ors....

Pfft lang verhaal sorry....einde ego!

Hoe is het verder hier met iedereen?

Groetjes,
    MIranda

5. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ach wat zielig voor je meissie
    hoop dat ze snel weer wat mag opknappen ...
    dikke knuf voor jullie

6. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    @ nona : gecondoleerd meis.
    Bedenk je ook : dit is voor Misty ook beter. Maar moeilijk blijft het wel, dat begrijp ik heel goed! Hele dikke knuffel!

@ Naat : balen van de poes, maar als het niet gaat, gaat t niet he?
    En goed nieuws van Justin! (mocht ook wel eens onderhand! ;))

@ miranda : beterschap voor je meisje!

7. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    nou meiden

hopelijk voor all morgen een betere dag !

ik ben werken morgen

dikke knuffel en weltrusten !

8. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Meiden,

Even ego.

Ik ben stout geweest en heb vandaag al getest omdat mijn temp omhoog was gegaan. In het begin zag ik niks, maar na even later gekeken te hebben kwam er een heel licht lijntje te voorschijn. Is bijna niet te zien en helemaal niet op de foto te zetten. De vorige keer dat ik teste was hij helemaal wit daar, dus ik heb wel een klein beetje hoop haha.

Einde ego bericht.

9. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    Goedemorgen,

Hier gaan de meiden zo naar het KDV,ik most eigenlijk werken,maar omdat ik gisteren al niet lekker was was ik vandaag ook "ziek thuis"...... Als ik ze thuis zou houden,moest ik ht JDV ook betalen,dus paps brengt ze er zo heen,kunnen ze daar lekker spelen enzo,kan ik samen met de oudste 2 hier even de boel her-orgarniseren voor als de andere meubels komen vanavond :D

Ook de spullen van Misty opruimen,Bah dat vind ik naar! Jamilia reageerde vrij nuchter,moest even huilen en vroeg wanneer we een nieuwe grot hond gingen kopen want Bounce was te klein :)

Fijne Dag allemaal,ik duik zo mn bed weer in denk ik ff stiekem :p

10. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    :idea: Miranda: Hoest met de kleine meid gegaan vannacht?

11. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    goedemorgen

nona: heb je een beetje kunnen slapen vannacht

mamavanjordyenyannick: foei eerder testen dan woensdag, dat hadden we niet afgesproken

12. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    goeiemorgen

13. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    hey sabbe

14. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    hey :p

15. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    @MamaNona: :cry: :cry: Sterkte hoor met het verlies van Misty. Hij behoorde immers ook tot jullie familie. En komt er een grote hond? :) Hihi, kinderlogica. En andere meubels vanavond: leuk hoor!
    @MamaVanJordyEnYannick: Nou maak je het nog spannender :) Test je morgenvroeg opnieuw?
    @Miranda: beterschap voor je kleine meid.

Hier nog steeds geen beterschap voor Jana. Gisteren meer dan 2u :confused: in de wachtzaal van de dokter gezetten. Jana had gisteren op de ganse dag maar 30min geslapen en was dus doodop! De oorontsteking is er nog steeds, AB-kuur heeft helemaal niet geholpen. Ze krijgt nu weer andere medicatie (5 soorten :( ) Tegen woensdagavond zou het merkelijk beter moeten zijn en moeten we effe met de dokter bellen. Ik hoop het zo dat het beter gaat. Het is erg vermoeiend. Als ik Jana gisteren bij de onthaalmoeder ging halen zag ik een brokje ellende zitten op de schoot :cry: Ze begon zelfs te wenen als ik tegen haar sprak :cry: (van vermoeidheid dus)
    Sorry hoor, moest het even kwijt.

16. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Ahh, wat zielig voor Jana! :(
    Ik hoop dat ze snel wat opknapt zeg! Ik kan het helemaal voor me zien, zo'n zielig hoopje ellende op schoot, bah.

17. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Ohja: goedemorgen!

@ MamavanJordy: spannend! :)

@ Sabbe : mooi buikje hoor!

@ Nona : :) kinderlogica. Ben ook wel nieuwsgierig of jullie daarnaar gaan handelen eigenlijk ;)

18. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    @ all: Ik begin me zo onderhand wel bezig te houden met Faylinn dr verjaardag :D, ik vroeg me af wat jullie voor uitnodigingen doen? Maak je ze zelf, of koop je die kant en klare-zelf invullen?
    *nieuwsgierig*

19. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    ik heb ze zelf gemaakt, moet ze enkel nog afdrukken en opsturen

20. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Ff snel van mn werk:
    Hoi!
    Goede nacht gehad op 1x verschonen helemaal doorgeslapen van 719.00 tot 7.35 uur!
    Goed he?
    Knufff aan allen,
    Mili

Deel Deze Pagina