wij ook niet,nooit gedaan trouwens alleen als ze een verjaardagsfeestje geven voor vriendjes/vriendinnetjes
Onze uitnodiging voor Shania haar eerste verjaardag zijn badeen(TJES) hihihi ..ze passen allen niet zo makkelijk door de brieven bus dus we hebben heel wat rondjes gereden met de een(TJES) ..
Zelf gemaakt. Soort voorpagina van een krant . En de nieuwsberichten zijn enkele hoogtepunten uit haar leven.
Goed! ze sliep van half acht tot half acht...en nu voelt ze zich weer wat beter...t loopt er alleen nog aan beide kanten uit....en die koorts is nog niet weg....maar hopelijk snel weer over. nu ik ziek........ Zoo ff een telefonisch sollicitatie gesprekje doen....misschien daarna weer terug hier, wou even naar bed te gaan nu de kleine ook slaapt...maja ging dus weer niet door... Groetjes, Miranda
hey meiden ! hier een drukke werkdag er op zitten ben net thuis .. zo lekker bankhangen ! nona hoe is het met je ? al wat beter .... en hoe is het met het verdriet ? en met de kids ? Redone hoe is je vakantie ? wel rotweertje hoor Mgwc goed nachtje dus maar toch voor beide beterschap ! en hoe was je gesprekje ? DS wat een leuk idee ! Apie ooooh dat is ook leuk gedaan ! Wicjuh wij hebben een kaart laten drukken met de foto in mijn zijkanjte hier ! en dan met confettie en tekst ! wij zijn er ook al aardig mee bezig maar zijn feestje is ook al over 2 weken ! Mili wat top van Nora ! houuuuuuuuuuu vol ! en gelukkig maar he ! Zuurtje hoe is het allemaal bij jou ? Sabbe meissie hoe is het met jou en je mooie buikkie ? MamavanJordy VAN HARTE GEFELICITEERD !!!!!!!!!!!!! ik zie een prachtige banner Eekje wat zonde voor Jana ! heel veel beterschap ! en ben benieuwd of het nu beter mag gaan .... divi Miekje Pooh Boja MJ waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar zijn jullie nouhouw
Ben dus even op zoek gegaan naar de banner, die stond er daarstraks nog niet @ MamavanJordy : Meid gefeliciteerd!
Lieve meiden, vanaf morgen ben ik er weer! Ben heel erg druk geweest met klussen, verjaardag Sam en ouderavonden. Maar ik denk wel aan jullie! Liefs Pooh Mamavanjordy ik lees iets hierboven! Super gefeliciteerd!
Thanks voor alle felicitaties meiden. Het was in de 2de ronde al raak ongelovelijk. Had het niet zo snel verwacht.
goeiemorgen! Mamavanjordy dikke proficiat!!! gisteren hadden we de echo en alles was prima. En jaja, het is nog steeds een meid, dat heb ik duidelijk mogen zien deze keer Ben best wel blij dat het nu definitief een meisje is. Mooi in evenwicht ons gezinnetje (net als bij paps en mams, ook twee jongens en twee meisjes thuis). Ik vind het wel erg speciaal. En nu ga ik op zoek naar de meest roze doopsuiker die er bestaat Verder Laura die vannacht een paar keer wenend wakker werd, de eerste keer had ze zogezegd pijn aan haar oor, de andere keren wist ze 't niet. Ik weet niet of jullie je nog herinneren dat ze tijdens de tweede helft van m'n zwangerschap van jesse amper sliep en veel huilde en schreeuwde s nachts. Ik ben zo bang dat het weer van datte is. Mss was het gewoon toevallig en slaapt ze vannacht wel weer lekker zoals anders. Jesse heeft ook een kreet gelaten vannacht. Ik denk een grote tand dat er door komt. Gisteren had hij opeens zomaar 39.7 koorts en na een perdolan was het weg dus... Verder alles okee. Fijne dag allemaal! Grts
Van harte mamajordy! Ik mag over een paar dagen testen. Nou ben met rense naar het ziekenhuis gegaan.Voor het ruis bij het hart.De kinderarts zei er is niks aan de hand.Wees niet ongerust.U komt over een half jaar maar terug voor controllen Gelukkig maar. Nou veder ben ik druk bezig met Rense zijn verjaardag. Alle dingen in elk zetten zo.fijne dag meiden.
Hey mama's Ik kwam ook weer even langs. Hier alles prima hoor,...Alleen druk druk druk.. Maarja wie is dat tegenwoordig niet he Ons kereltje doet het prima...loopt langs de bank en als ik hem aan 1 handje vast heb loopt hij ook mee. Wat vliegt de tijd he... Nog ff en dan is hij alweer 1 jaar. De oudste heeft laatst carnaval gehad op de psz.. hij vond het geweldig en was als piet piraat verkleed....stond zo schattig! Vanavond hebben wij weer dansen (stijldansen).. Mijn man heeft een curcus dansen voor ons gekregen van mijn ouders. Ik heb zelf al wel tot goud gedanst vroeger maar mijn mannetje niet... Hij had nooit gedacht dat hij het zo leuk zou vinden. Opa en oma passen vanavond dan op de kinderen. Verder ben ik nog steeds druk aan het denken wat wij ons mannetje kunnen gaan geven voor zijn 1e verjaardag.. We hebben natuurlijk al zo veel van de oudste. Blijf het moeilijk vinden..maar we zoeken door @ Mamavanjordy: Gefeliciteerd en geniet ervan! @ Pooh: ben helemaal vergeten sam te feliciteren met zijn 1e verjaardag. was het een mooie / leuke dag. Wel raar dan he om zo zijn 1e jaar alweer af te sluiten? @ minkep: Wat fijn dat je je geen zorgen hoeft te maken.. hele opluchting @ sabbe: gefeliciteerd met de goede echo..lekker genieten nu