Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    ik heb de foto's in mijn album om het gemakkelijk te maken...

Vandaag zit ik trouwens precies op de helft (gaat snel) en Jesse is vandaag 11 maandjes. Volgende maand alweer één jaartje...

2. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ben er even weinig.......

Heb weer een hele zieke Justin :idea: verkouden :idea: snotterig :idea: nare hoest :idea: en koortsig :(

Vannacht heeft mijn man bijna de hele nacht beneden gezeten met hem :(

3. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Jeetje Naat houd het dan nooit op bij jullie?
    Beterschap en een dikke knuf,

Sabbe': wat een mooie echo.

4. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    Hey hey

Even een berichtje om te laten weten dat t hier wat Misty betreft goed gaat hoor...

Verder niet zo goed,Jamilia heeft voor de verandering eens weer middenoorontsteking :) Ze heeft er veel pijn aan,dus de afgelopen nachten waren we wakker,maarja ik heb er nog 3 lopen en ben zelf nog niet fit.....,ik moet vrijdag weer naar de HA.

Vanavond gaan we daarintegen paps verassen met een gourmet al hij thuiskomt... de oudste 2 wouden dat graag dus ja,moeten we maar even doen dan hè?! :p

X-je en ik probeer snel weer langs te komen!

5. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Mamavanjordy gefeliciteerd met je zwangerschap :p :p :p

Nona beterschap met J

Hier is het echt een drama,Justin is echt goed ziek :cry:
    Is aan 1 stuk aan het huilen

6. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Hey meiden,

Even snel een berichtje van het Boja front. Had van de week een lang bericht gemaakt, op iedereen gereageerd en stopte mijn internet ermee. Boja was er dus meteen klaar mee en is hier niet meer geweest... Thuis doet internet nog steeds raar, maar ben niet zo technisch dus weet niet hoe ik het moet fixen :( Zit nu nog op mn werk.

Hoop snel nog alles bij te kunnen lezen en weer vaker te reageren.

Met ons gaat alles goed, Nino is lekker weer helemaal de oude en erg bijdehand. Wil alleen nog maar aan 1 hand lopen en gaat ook steeds vaker even los staan. Zou toch wel stoer zijn als ie nog voor zn verjaardag los kan lopen, maar daar reken ik maar niet op.

Eergisteren op het kdv is ie erg stout geweest... De juffen waren van hem geschrokken, want zo hadden ze hem nog nooit gezien: crackers afpakken, slaan en haren trekken... Tsja... en als de juf zei dat dat niet mocht, dan trok ie zn scheur open en ging janken en schreeuwen... Verder is ie erg lief hoor en is het nog steeds mn schatje hihi. Denk dat ie echt boos was die dag, want wegbrengen s ochtends was zo'n drama. Hij ging zo huilen dat het leek of hij erin bleef hangen zeg maar. Weet niet of jullie kleintjes dat ook wel eens hebben maar Nino heeft wel eens gehad als ie heel hard viel dat ie een soort van aanloop naar dat huilen neemt dat ie vergeet te ademen en dan moet je in zn gezicht blazen dat hij weer gaat ademen. Anders kunnen ze KO gaan zeg maar. Hij huilt altijd als ik hem wegbreng naar het kdv, maar zo erg is het niet eerder geweest. Misschien dat ie daarom baldadig was?

Dikke zoen voor alle kiddies en mama's!

7. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    oooo wat leuk! gefeliciteerd meid!

8. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Fijn te lezen dat alles goed is met rense!

9. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    beterschap voor jana!

10. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    ik wilde eerst bestellen met een foto van nino erop, maar heb uiteindelijk kant en klare gedaan!

11. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meiden

ik zoef ff voorbij .. het eten staat al op
    drukke dag !
    hoop vanavond nog ff langs te komen
    maar wou ff een dikke super knuf uit komen delen hier !

tot straks

12. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Verdorie!

Ik denk trouwens dat Faylinn meeleefde met Justin dan, vannacht ... we sliepen hier 'pas' om 2.30 vannacht ... :rolleyes: om 6.25 ging de wekker weer .. *moe!*

@ antwoorden uitnodigingen : tnx!
    Ben dr nog niet uit... wil ze wel zelf maken, maar kost wel weer tijd. En energie. Beiden heb ik niet echt veel momenteel. ;) :rolleyes:

13. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    avond dames...

in het land van de zieken....hier is het redelijk..Alyssa knapt al wat op. Al blijft er nog niets echt binnen. Ze eet praktisch niets en wil alleen maar water drinken...wat er dus aan de onderkant direct weer uit spuit....pfft vandaag heb ik haar 6! keer schone kleren aan moeten doen...haar bedje al 3 keer verschoond door overgeven sinds gisteren ochtend...en de slaapzak is al 4! keer in de was geweest hihi...

Hij draait overuren mijn machine..Ben ik blij dat ik een nieuwe heb....

Hoe is het hier verder met iedereen?

Zie dat justin weer ziek is....aaah zielig..beterschap! het moet nu maar eens genoeg zijn he!

Faylinn slecht geslapen..pffft ja zo een kort nachtje breekt je op..hopelijk slaapt ze vannacht wel!

He emma, dat was een snel berichtje!

Boja...nino zo stout zeg hihi wel grappig om te horen zo. Misschien idd omdat jij weg was gegaan was hij boos....en reageerde hij dat af op andere kindjes.

Groetjes,
    Miranda

14. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Even ego,

Hier komen er 3 kiezen tegelijk door! Tand nummer 9, 10 en 11. Germ mannetje, heeft er behoorlijk last van.

15. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Pffff zoveel tandjes al...hier alleen de onderste twee nog maar hihi....

16. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Hé hé ventje ligt te slapen.........

Ik heb hem nog nooit zoooooo verkouden meegemaakt als nu :(

Richard is na het eten met hem in bad gegaan
    (kwam een gedeelte macaroni weer uit)
    Maar goed........in bad met een stoombadje met eucualypt huppelepup
    Ook de douche op standje heet terwijl ze in bad lagen.

Ingesmeerd met een hele laag luuf,balsoclase zetpil(was ik wat huiverig voor,maar goed hij hoest zo erggggg,echt een zeehondenhoest)

Beneden nog even neusspray,deze keer een iets wat sterkere....
    Nisykind druppels en meer kon ik niet doen even......

Pyamapapje en viel in Richard zijn armen in slaap.

18.45 uur naar boven gebracht(al slapend)
    En om 19.30 weer huilend wakker.

Even beneden wat appelsap gedronken,door zijn snotterige neus kost het teveel moeite om borst te drinken.

Om 20.00 uur weer naar boven en hoor hem nu weer hoesten :(

Kijk het even aan,anders gaan we weer naar de dokter om te laten luisteren naar zijn longen en oren na laten kijken,want hij grijpt en wrijft weer flink over zijn oortjes.

Als hij in de loop van volgende week niet is opgeknapt zeg ik echt die operatie af van zijn neusamandelen.

17. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    he bah naat...maar zou je die nu wel afzeggen. Kan het niet zo zijn dat zijn verkoudheden daar vanaf komen?

18. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Leuk lekker ontdeugend.
    Hier heeft Samantha me al twee keer geprobeerd te bijten toen iets niet mocht :(. Zeker blij met haar tandjes :rolleyes:.

19. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Das liefde met gevoel.....

Hier krijg ik een pats in me gezicht...als ik haar oppak en ze geen zin heeft haha... Heb haar al paar keer streng aangekeken..maar dan lacht ze zooo lief...en kraait een beetje...hoe kan je daar nu boos op blijven en ze snapt het toch niet echt denk ik of wel?

20. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ja dat is ook zo,maar als hij zo ziek is en bijna stikt van het hoesten dan lijkt mij onder volledige narcose en daarna een wond in je neus ook geen pretje.

Als hij nu niest hangt de snot bijna tot op zijn kinnetje

Deel Deze Pagina