nee idd heb je gelijk in....maar als het daar aan ligt dan word hij misschien nooit echt beter...zou het toch overwegen en het met de arts over hebben hoor...
Oh en nieuw huisdieren nieuws! Die kat van laatst die blauwe rus werkte niet en is weer opgehaald De wens voor een Britse korthaar was nog steeds erg groot. Heel marktplaats afgestruind,maar tevergeefs...... Alles wat erop stond aan herplaatsers was of niet geschikt bij kinderen of honden en andere katten. Vandaag sprak ik mijn vriendin en tevens overbuurvrouw. Zij heeft een eigen britse korthaar Cattery gehad en destijds kreeg ik van haar een britse korthaar poes,die hier nog steeds heel gelukkig woont. Zij weet al heel lang van mijn wens af en zij weet dat ik niet zomaar even 500 euro kan missen voor een kitten. Mijn vriendin heeft 2 van haar katten aan mij vandaag geschonken. De zus en moeder van de huidige poes die ik al had. Mijn vriendin heeft zelf een kater gehouden. Ik heb zitten huilen als een kind zo blij waren we,met deze al oude herplaaters. 1(nieuwe) poes ligt op de vensterbank te slapen en de oma poes heeft zich verstopt onder de bank(kan wel even duren voordat ze gewend is) Maar vind het gewoon zo lief he Iemand zijn/haar droom vervullen,gewoon puur omdat je van haar houdt Ik heb zo'n lieve vriendin,dat is in geen woorden te beschrijven
ooh naat wat geweldig! Hopelijk went oma poes snel! En familie dus dat zal goed gaan met je andere kat he!
bryan word over 2 weken ook geopereerd aan zijn neusamandel maar als hij ziek/verkouden is helpen ze hem niet
jah...juist daardoor wist ik dat niet...dacht dat idd een zware verkoudheid niet goed zou zijn..maar door die amandelen is je kind toch altijd bijna verkouden...je kan het slechts opsluiten in een glazen kastje zodat het niet ziek word... Hey dames ik ga mijn bed opzoeken..iedereen een fijne avond nog en welterusten!
mamavanjordyenyannick gefeliciteerd als ik nu zwanger ben schelen wij maar 2 dagen (mijn datum zou 1 nov zijn)
duimen he zuurtje pfff ik ben ziek weeral. Vreselijke keelpijn en hoofdpijn. En Laura is vannacht weer aan t wenen geweest De nachtmerrie begint opnieuw denk ik...
Goede morgen! @Sabbe: wat raar dat Laura nu steeds wakker wordt. Is het gedaan na de bevalling? Misschien is het wel van de spanning. Lastig hoor voor jullie. @MamaVanJordy: Gefeliciteerd! @zuurtje: spannend ook voor jou @Nathalie: beterschap voor Justin. En wat lief van je vriendin: 2 nieuwe poesjes. Leuk hoor. Met Jana's oortjes lijkt het eindelijk de goede kant op te gaan. 's Nachts nog 1-2 keer wakker maar dat is al beter dan de 5x die we de laatste tijd gewend waren. Ze slaapt nu ook 1,5u bij de onthaalmoeder en dan is ze ook beter gezind.
goooeeedeee morgen! Geldt voor iedereen! IS het bij jullie ook zo grijzig buiten...baaah gisteren was het veel beter he!
@ mamavanjordy: Van harte! Ff snel voor All vanaf mn werk: Hier gaat alles nog steeds goed! Nora heeft vannacht van 20.20 tot 8.20 geslapen. Ze later op bed ivm oppas etc. Wij waren op stap haha Maar ze is wel direct gaan slapen en heeft dus weer doorgeslapen. Owwww k ben zoooo blij haha. Knuff aan allesn, Mili