Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    nee ze wil er niks over zeggen.

De juf vond ook al dat ze vaak achter haar aan loopt de laatste tijd. We denken dan ook dat de druk voor haar te groot is. Laura is veel te rijp en verantwoordelijk voor haar leeftijd en ze is er opnieuw erg mee bezig met het nieuwe beebje (net zoals bij jesse). En mss is die druk gewoon te groot voor haar.

2. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik zit te balen :(. Zat leuk naar een draagdoeken site te loeren, loop ff naar de wc, kom terug, is de site geblokkeerd! ADULT CONTENT.... nou vraag ik je :evil: :evil: :evil: :evil: :x :x :evil: :evil:

Mijn collega zei al lacherig dat ik met mijn klacht wel ff naar de automatisering kon stappen.... Hmm, laat ik dat nou maar niet doen :oops:

3. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hoi meiden,

Vanmorgen weer getest en de streep verscheen nu binnen 3 minuten en was een stuk dikker en duidelijker dan de vorige. Maar hij spat nog niet van het scherm af haha. Wil toch nog een cb doen, onzekere miep die ik ben.

Zuurtje: spannend. He, dat is leuk zeg zo vlak na elkaar dan uitgerekend. Wanneer wil je evt. gaan testen?

Mili: wat goed zeg dat je meissie weer door geslapen heeft. Enne lekker hoor samen een keer op stap.

Naat: hoe is het nu met Justin? Wat lief van je vriendin om je 2 poezen te geven.

Sabbe: raar hoor dat ze steeds wakker wordt. Hopelijk komen jullie er snel achter waarom.

4. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    ik heb gisteren getest maar die was nog negatief

vandaag is nod

heb mailtje gekregen dat mijn testen verstuurd zijn die ik besteld had dus verwacht ze maandag binnen
    ga da ook testen zodra ze binnen zijn

5. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    spannend zuurtje!

6. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meiden

weer ff snel ik ben net thuis van mijn werk en ga zo nog ff naar de prenatal ! ff wat spullen terug brengen !
    en natuuuuuuuuurlijk dan ook ff shoppen ! dus ben lekker met tim aan het knuffen want die ligt dan straks op bed !

hopelijk nog ff tot straks ...... maar moet ook nog ff wie is de mol kijken hahaha

nog 1 dag werken en dan 1,5 week vrij !

en natuuuuuuuuurlijk lekker carnavallen en tim zijn verjaardag en hopelijk 2 baby's in deze tijd ! :)

7. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    wat een rust hier

8. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Met Justin gaat het nog niet echt lekker......hij begint nu ook echt te grommen op zijn borst.
    Mischien morgen toch maar even naar de huisarts,word een vervanger want onze eigen huisarts is met vakantie

9. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    nathalie misschien dat die meer voor jullie kan betekenen

10. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ja ga morgenochtend bellen!
    Net weer wakker.....koorts.....erg hoesten....

11. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Goeiemorgen

:idea: Nathalie
    Hoe is het met Justin :(:

:idea: Zuurtje
    Spannend

:idea: mamavanjordy
    Gefeliciteerd

:idea: Sabbe
    Vervelend dat Laura nu steeds wakker word 's nachts.Hoe is het afgelopen nacht gegaan :(:

:idea: Emma
    Nog wat leuke dingen gekocht :(: Lekker hoor 1,5 week vrij.Lekker feesten meis :)

:idea: All
    Straks werken tot 16 uur.Morgen naar voetbal Fc Groningen-PSV en zondag ga ik met Danielle naar Scheveningen.Dus een druk weekeind maar wel gezellig.
    Met Bryan gaat het super.Woensdag even voor controle naar de ha geweest en zijn oortjes waren helemaal schoon zelfs geen vocht in.(weet niet of ik dat al vermeld had :oops: ) En zijn vierde tandje zit tegen tandvlees aan te drukken dus een dezer dagen is die er ook door.

12. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    goedemorgen

13. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    He Zuurtje,

Begint spannend te worden. Hoe voel je je? Is je cyclus altijd regelmatig? Gisteren had je je NOD of niet?

14. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    hey
    nee heb een erg onregelmatige cyclus, mijn nod was gisteren
    het is heel spannend vooral omdat dit mijn ronde zonder clomid was

15. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ nathalie: succes met de HA, gewoon op je strepen gaan staan hoor!
    @ zuurtje: spannend meid ik duim voor je!
    @ mamavanjory: hoe voel je je?
    @redone; lekker genieten dus het weekend en van voetbal!

@ all: hier alles oke. Nora heeft het slapen nog steeds door en valt soms wel ff na wat huilen in slaap..hooguit 10 min in totaal. Maar meestal dus zonder huilen. En vanochtend hoorde ik dr kletsen in bed hahah was leuk wakker worden zo!

16. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    goeiemorgen

17. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Moet om 11.10 uur bij de dokter zijn.

Nog steeds koorts en flinke hoestbuien :(

18. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Nathalie beterschap weer!

@ Zuurtje en mili spannend! Ik duim voor jullie!

@ Mamavanjordy hoe voel je je?

Wanneer is het volgende kindje jarig? Sorry dat ik het even niet zo op een rijtje heb :oops:

Goeiemorgen allemaal!

Hier ben ik ook eindelijk weer eens een keertje! Sorry niet teruggelezen :oops:

Hier nu na een hele drukke week eindelijk een week vakantie! Heerlijk.

Met Sam gaat alles super! Het lijkt wel of hij een super sprong heeft gemaakt. hebben jullie dat ook met jullie kindjes? Ik heb geen idee of hij nu snel of langzaam is met dingen?
    Sam kan nu ineens:
    - Zelf lopen achter de loopwagen.
    - Overal zelf langs lopen
    - Trap op klimmen
    - Net doen alsof hij aan het bellen is met zijn speeltelefoon en dan hele verhalen.
    - Lijkt net of ik telkens al vervormde andere woordjes hoor!
    - Kuchen om aandacht omdat we daar een keer mee gelachen hebben toen hij ons nadeed met hoesten
    - Deuren en lades open maken en alles er uit willen halen.
    - Vormpjes ergens in doen of doorduwen (natuurlijk nog niet de goede vormpjes in de goede plaatsen. Maar ook als ik een bepaald poppetje op ene bootje zet op een bepaalde plaats wil hij die ook telkens daar zetten. Hij is echt aan het copieren dus!
    - en zo zijn er nog heel veel verandereingen op dit moment.
    Herkennen jullie je hier in? Wel heel leuk allemaal! :D

Ik heb gisteren alle echte babyspulletjes van zolder gehaald en ben al de kleertjes al aan het wassen :rolleyes: :) (wss door de vroeggeboorte van sam heb ik nu zoites dat ik echt alles al heel snel kalar wil hebben ofzo :rolleyes: tja nesteldrang.) Heerlijk om de kledingkast weer vol te hangen met babyspul. Natuurlijk heb ik ook al een paar nieuwe pakjes gekocht. Ik heb er al weer helemaal zin in (behalve de bevalling dan :( )

Maandag as de 20 weken echo! Leuk leuk!

Iedereen een hele fijne dag!

19. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hey hoi Pooh,

k weenie wie de volgende jarige is..Nora in ieder geval 5 maart.
    Yep herken het wel hoor wat Sam doet, Nora doet dat ook al een tijdje. Loopt nu 5 stapjes of meer echt los en de rest ergens langs of achter wagentje of aan je pink. Is meer t idee haha ze zou best los kunnen lopen al maar mist het vertrouwen nog ;)
    Vormpjes en dingen ergens in doen ook enneh de kastjes zitten hier al dicht met elastiek haahah in ieder geval de srevieskast ;)

Lekker van genieten Pooh, ook van de echo en van al die spulletjes weer pakken enzo.
    K hoop ook snel roze te zijn.

Kus,
    mij

20. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    leuk he pooh. Ik heb de kast nu vol hangen met spul voor de eerste maand. Heb al veel moeten opnieuw kopen want ben mijn jongensspullen aan t verkopen.

Deel Deze Pagina