[quote="Pooh69 Hier nu na een hele drukke week eindelijk een week vakantie! Heerlijk. Met Sam gaat alles super! Het lijkt wel of hij een super sprong heeft gemaakt. hebben jullie dat ook met jullie kindjes? Ik heb geen idee of hij nu snel of langzaam is met dingen? Sam kan nu ineens: - Zelf lopen achter de loopwagen. - Overal zelf langs lopen - Trap op klimmen - Net doen alsof hij aan het bellen is met zijn speeltelefoon en dan hele verhalen. - Lijkt net of ik telkens al vervormde andere woordjes hoor! - Kuchen om aandacht omdat we daar een keer mee gelachen hebben toen hij ons nadeed met hoesten - Deuren en lades open maken en alles er uit willen halen. - Vormpjes ergens in doen of doorduwen (natuurlijk nog niet de goede vormpjes in de goede plaatsen. Maar ook als ik een bepaald poppetje op ene bootje zet op een bepaalde plaats wil hij die ook telkens daar zetten. Hij is echt aan het copieren dus! - en zo zijn er nog heel veel verandereingen op dit moment. Herkennen jullie je hier in? Wel heel leuk allemaal! Ik heb gisteren alle echte babyspulletjes van zolder gehaald en ben al de kleertjes al aan het wassen (wss door de vroeggeboorte van sam heb ik nu zoites dat ik echt alles al heel snel kalar wil hebben ofzo tja nesteldrang.) Heerlijk om de kledingkast weer vol te hangen met babyspul. Natuurlijk heb ik ook al een paar nieuwe pakjes gekocht. Ik heb er al weer helemaal zin in (behalve de bevalling dan ) Maandag as de 20 weken echo! Leuk leuk! Iedereen een hele fijne dag![/quote] Goedemiddag allemaal! Wat is het hier weer rustig zeg. Heel herkenbaar allemaal wat Sam doet. Alleen lijkt Sam nu in een keer alles te doen, bij Nino is het meer in etappes gegaan. Leuk zeg om weer zo met baby dingetjes bezig te zijn. De 'maart' beebjes zijn echt geen babies meer he. Ik dacht dat Demi de eerste is die straks jarig is. De 26ste februari uit mn hoofd (sorry divi als dit niet klopt). Nino is ook alweer over minder dan 2 weekjes aan de beurt! net als Nora zie ik, ook 5 maart. Fijne dag en fijn weekend alvast allemaal!
Hoi meiden, Ik voel me op het moment goed hoor. Vooral s'avonds wat last van krampen en een drukkend gevoel in de onderbuik. Maar weet van de vorige 2x dat de echte klachtjes pas met een week of 6 kwamen. Zie niet naar het miselijk gevoel en overgeven uit haha. Maar ja alles voor het goede doel he. Ga ook weer meedoen aan mvm. Gisteren aangemeld en s'avonds belde ze al voor een afspraak. Jeetje wat snel hahaha. Nu komt ze op Yannick zijn verjaardag, 2 maart om 13.15 uur (weten jullie ook meteen dat hij dan jarig is haha). Volgende week ga ik bellen voor de eerste afspraak en echo bij de vk. Dat zal dan in de eerste week van april zijn. Vernam vandaag van de vk (die sprak ik bij een gezin en heb verteld dat ik weer zwanger ben, zij heeft mijn bevalling van Yannick gedaan) dat ze tegenwoordig rond de 10de week een echo doen. Zie er nou al naar uit. Zuurtje: spannend dan. Ik duim voor een posi test. Pooh: hier begint Yannick net een beetje met vooruit huppen op zijn kont en om zijn as draaien met zijn voetjes. Wel kan hij blokjes in en uit een koekentrommel halen (ik heb zo'n vormenkoekentrommel met liedjes). Dus ik herken niet alles nee. Maar mijn oudste was ook wat laat met die dingen.
Ach naat: het zit jullie niet mee he. Hij had toch buisjes of niet, helpen die niet afdoende? Heeft de huisarts verteld waarom hij zo vaak aan het kwakkelen is? Dikke knuf voor jullie allebei.
Hey hey Ik zat eens te denken... misschien is het leuk om even een lijstje te plakken van wie wanneer jarig is..... Ik heb even een poging gedaan en sorry als ik iemand vergeten ben! Wanneer zijn onze kindjes jarig? *Sam 12 februari *Demi 26 februari *Tim 3 maart *Nino 5 maart *Julen 6 maart *Justin 7 maart *Samantha 7 maart *Faylinn 14 maart *Jadyn 16 maart *Jesse 18 maart *Ynse 26 maart *Bryan 30 maart *Alysha 7 april
Verder gaat t hier zn gangetje,Jamilia moet woensdag naar de KNO arts,waarschijnlijk moet ze opnieuw buisjes.... Verder even nix,want ik moet eten koken! voor wie het interessant vind.... ik eet krieltjes met sla en een zoet-zuurkoolrolletje iets van de slager.... ben benieuwd,zag er erg lekker uit iig! X-je
Done Wanneer zijn onze kindjes jarig? *Sam 12 februari *Demi 26 februari *Tim 3 maart *Nino 5 maart *Nora 5 maart *Julen 6 maart *Justin 7 maart *Samantha 7 maart *Faylinn 14 maart *Jadyn 16 maart *Jesse 18 maart *Ynse 26 maart *Bryan 30 maart *Alysha 7 april
Oei k hoop dat het goed gaat dan met die buisjes! Hier alles ook oke, Nora slaapt lekker door. Wij eten rode kool met hachee en purree....lekker he? K heb net mn eerste rijles gehad voor mn motor en dat was errug gaaf! K hoop alles snel te halen. Helaas volgens mij hier ook begin van ongi...erg balen k wil zoo graag weer zwanger zijn.. Najaa we zien wel. Kusss, Mili
Jana staat er ook bij. Wanneer zijn onze kindjes jarig? *Sam 12 februari *Demi 26 februari *Tim 3 maart *Nino 5 maart *Nora 5 maart *Julen 6 maart *Justin 7 maart *Samantha 7 maart *Faylinn 14 maart *Jana 15 maart *Jadyn 16 maart *Jesse 18 maart *Ynse 26 maart *Bryan 30 maart *Alysha 7 april
Alyssa ook! Wanneer zijn onze kindjes jarig? *Sam 12 februari *Demi 26 februari *Tim 3 maart *Nino 5 maart *Nora 5 maart *Julen 6 maart *Justin 7 maart *Samantha 7 maart *Faylinn 14 maart *Jana 15 maart *Jadyn 16 maart *Jesse 18 maart *Alyssa 24 maart *Ynse 26 maart *Bryan 30 maart *Alysha 7 april
heyyyyyyyyyyy meiden weer gewerkt en nu ........... FLAPKANTIE !!!eindelijk ben erg moe ook ! morgenvroeg nog een verjaardag en dan gaat tim naar mijn ouders logeren en dan ......... CARNAVAL ! jahoeeeee zondag gaan we niet maar maandag en dinsdag weer wel ! dan bijkomen en dan op naar tim zijn verjaardag ! en feestje tim zijn taart is vandaag besteld ! mmmmmmjam eten; ik heb een broodje hamburger op bij mijn ouders maar heb nog honger .. moet eigenlijk ongi worden maar slik lekker de pil door ! geen bloed met carnaval haha! dingen doen; tim is geloof ik toch wel een rappe maar doet elke week wel wat anders er bij ! het gaat meer gelijdelijk ! Lijstje leuk leuk dat hij zo groeit met namen en wow wat gaat het snel ! idd demi is de eerste baby nu maar Divi is de dag ervoor nog zelf jarig he ! beebs en mama's die ziek zijn beterschap ! zo ga ff lekker een cup a soup maken !
En? Heb je nog geshopt gisteravond? Zoooo dat is lekker 1,5 week vrij! Nou je hebt het verdiend hoor meis! Geniet er maar lekker van! Je hebt in ieder geval hele leuke dingen voor de boeg !