gooo alysha! hier alyssa ook ineens veel zelf staan...wel nog vasthouden maar had haar vanmiddag aan haar handjes vast en ze stond gewoon helemaal zelf! Ondanks dat ze zo ziek is gewest van de week! doet ze het vandaag hartstikke goed....dansen zingen...hupsen...staan! en een derde tandje erbij! Tis toch wat...
hier was mn kleine cowgirl ff tv aan t kijken voor ze vanmorgen naar "school" ( lees KDV) ging om carnaval te vieren.... ik had dr wakker gemaakt ,vond ze geen succes
hihi leuke cowgirl hoor...en ik ben er nog! ze kijkt idd wat suffig alsof ze net wakker is... Alyssa zou ook naar KDV verkleed mogen..maar ze was nog zo ziek gisteren dus maar niet gedaan. Achteraf had het wel gekunnen hoor.
haha goed man! Alysha trekt zich ook op aan mij enzo tot staand en als ze in de box aan de spijlen zich optrekt schud ze nee en gaat weer op dr kniën zitten... als ik mijn handen om haar handen vou ( om de spijlen) gaat ze zo staan,ze beseft nog niet dat ze t ook alleen kan hahaha ik was dus toch niet alleen
hihi...echt kei goed van onze meiden he! Nou ja alle kindjes gaan zo hard ineens.... Ze moet nog wat zelfvertrouwen krijgen hihi..en als je haar handjes loslaat als ze eenmaal staat?
ja ze was echt suf hihihihi is dan altijd moeilijk als ze ziek zijn he?!..... ja jamilia is ook zo ziekig,maarja die wou zelf,dus ik heb met de meiden van het KDV afgesproken dat als t niet ging dat ze me zouden bellen.... ik was immers ook nog "ziek" thuis....
zoooo wat leuk zeg! Dus Tim wordt lekker verwend door Oma met zijn verjaardag! Gaaf zeg! Hier gaat het wel... Demi had vandaag weer een dag dat ze lekker zowat geen eten wilde pfff.... Terwijl het de laatste dagen wel harstikke goed ging. Voor de rest is ze harstikke lief en verschrikkelijk ondeugend en ondernemend zoooo leuk. @All, Afgelopen maandagmiddag ben ik met Demi naar het CB geweest om extra te wegen. Ze was maar 60gr aangekomen in de week. Ook vond de vrouw van het CB dat Demi wat gelig zag Haar lijntje van haar groeicurve duikt een beetje naar beneden. Ze vond het echt nodig dat ik ff met Demi naar de ha ging. Dus ik afgelopen dinsdag met Demi naar de ha. Hij vond het gele wel meevallen. Maar vond het toch ff nodig dat ik met Demi naar de Kinderarts ging in het ziekenhuis. Dit omdat ze toch slecht eet, makkelijk spuugt en omdat hij zag dat haar groeicurve naar beneden ging. Eerst konden we pas 8 april terecht in het ziekenhuis nu in een ander ziekenhuis 19 maart. Ik wil nu wel weten hoor wat er met haar aan de hand is zeker omdat het cb vond dat ze wat gelig zag. Ik ben er ook echt wel van geschrokken en haal de raarste scenario's in me hoofd. Er zal toch niets met mijn meisje aan de hand zijn? Vandaag een leuke dag gehad met Demi. Eerst vanmorgen de foto's opgehaald die we hadden laten maken bij Bell-Foto bij een supermarkt. Ze zijn zoooo gaaf geworden. Ik zal ze wel ff bij de maart-mama hyves plaatsen. Vanmiddag zijn we samen boodschappen wezen doen. Vanavond wilde ze haar flesje niet. Het valt mij op dat ze deze of de ene keer wel wilt en de andere keer weer niet. Over een week is Demi 1 jaar. Nu heb ik gehoord van het CB dat we dan over "moeten" op gewone melk. Zijn er al moeders die dit geven aan de kiddies? Nu zag ik ook Peuter groeimelk, nr 3. Kan dit ook? Of moet het gewone melk zijn?
ja goed he?! \/ knappe kinders allemaal! Ik kan dr wel gewoon overal neerzetten en loslaten hoor,staan doet e al heel lang,alleen at zelf gaan staan nog niet... ja half tot het nee schud gedeelte en dan zit ze weer
hihi wel grappig lijkt me dat nona! Hier iedere keer als ze poepte van de week....en dat was vaak! Bah..bah bah bah bah..hihi wist meteen als ze iets gedaan had.. En nu vandaag ineens...vieze handjes na eten van koek...kijkt ze mij aan..mama bah! keihard hihi echt lief...en toen ik eraan kwam met een doekje om de handjes te poetsen stak ze die naar me toe....naja.........alsof ze het kent...(poets is dan teveel?)
Hey meis... voor alles nogmaals een dikke knuffff en wat de gewone melk betreft Alysha drinkt sinds 2 maanden al gewone melk tussen de middag en anders kan je gewoon nummer 3 gebruiken lijkt meij... die ie er niet voor niets