om misverstanden te voorkomen: die kleine of zit je op mijn vent te azen? Kheb namelijk uit betrouwebare bron vernomen dat jij ging slapen met een foto van mijn vent onder je kussen!
Meis ik heb 2 fotoshoot foto's in de maart-mama hyves gezet! Ik zal voor Tim nog wel ff eentje sturen naar je hyves Ja nu mogen we in een ander ziekenhuis komen. Veel beter. Het is het ziekenhuis waar ik heb gelopen voor onderzoeken toen we probeerde om zwanger te raken. Dus ben benieuwd. Ik zei pas geleden tegen Diviman al van het lijkt wel of Demi wat gelig/getint ziet. En nu zag dus ook het cb het. Ik hoop toch zo dat het niets is, maar dat ze gewoon te veel peentjes heeft gegeten de laatste tijd! Ik zit echt in het warretje. Ow nou dan ga ik daar ook eens ff mee beginnen met die nummer 3. Maar Demi heeft nu friso comfort 2 vanwege het spugen en haar ontlasting. Zou ik dat dan ff eerst moeten mengen met elkaar? Of gewoon in een keer overstappen?
ja maar dan moet je wel eens op msn komen? Of heb je weer een ander adres? want ik zie jou nooit online