hahah ik ook niet hoor hahaha maar is goed hoor als t maar geil is mag alles word hier dan gezegt hihihih
jajaja stuur maar door ! tim en ik zijn er dol op hahaha en ik ben in 1x overgestapt maar meer omdat het pak ook op was .. misschien anders mengen ! en gewone melk kan je zeker proberen .. is ook gezond en misschien vind ze dat wel lekkerder ! tim krijgt nu 4x per dag eten aangeboden maar meestal eet hij er maar 3x per dag goed van en ondanks alles willen we over een tijdje toch langzaam naar 3x overgaan ! meissie ik duim altijd voor je dat weet je ! maar gelukkig dat je wat eerder kan komen want zorgen maken is nooit goed !
haha ik ben een stiekeme ! vaak heb ik geen tijd hoor ... ben er eigenlijk niet snel maar lok me maar en dan verschijn ik vast !
tja ........ haha kon het niet laten zie je wel maar ben nu echt zo weg ! anders straks nog ruzie en dat is niet tof
Divi Danielle en ik gaan naar Tarzan de musical.Samen met mijn vriendin en haar zoon.Ik ga wel even zwaaien als ik in de buurt ben.