Hihih nou ga ervoor hahah Is echt heel erg leuk! K hoop dat ik de 26e mn theorie haal dan les je nog net ff wat relaxter..anders denk ik steeds oohhh als ik dat maar haal! Liefs, mij
haha gaaf is MP he? ik ga vanmiddag little people halen voor Nora dr verjaardag!Ook niet duur via MP, hoop dat het er in t echt net zo goed uit ziet als op de foto! geniet van je stoelen
k had trouwens niet alles gelezen hihi ik had weer geen bericht gehad dus liep weer 20 pagina's achter ofzo hahah. Hoe kan dat toch? Hier verder alles oke. Nora heeft vannacht weer goed geslapen. Alleen overdag wil het nog niet maar dat laten we eerst even voor wat het is.... Ben al lang blij met het feit dat ze minstens 10 uur achter elkaar slaapt! Dikke kus voor jullie allemaal! Van Mili en Nora
Wanneer zijn onze kindjes jarig? *Sam 12 februari *Demi 26 februari *Yannick 2 maart *Tim 3 maart *Nino 5 maart *Nora 5 maart *Julen 6 maart *Justin 7 maart *Samantha 7 maart *Faylinn 14 maart *Jana 15 maart *Jadyn 16 maart *Jesse 18 maart *Alyssa 24 maart *Ynse 26 maart *Bryan 30 maart *Alysha 7 april
geven we altijd aan de kringloopwinkel....gratis en voor niets..hahah. Dan hebben anderen er ook nog wat aan
haai meiden hier een berichtje van mij hier gaat alles goed, zowel met zuurtje, zoetje en ybe en ynse knuf voor jullie
Hoi meiden, Man, moest een stuk of 12 pagina's terug lezen dus er is niet veel blijven hangen. Divi: ik hoop dat er niks ernstigs aan de hand is met je kleintje (nou ja klein hahaha). Wat ik weet van geel zien is dat het te maken heeft vaak met de lever. Knuffie. Probeer je niet te veel zorgen te maken (makkelijk gezegt dan gedaan natuurlijk). Zuurtje: je temp blijft goed zag ik. Hoe is het verder? Denk je dat het raak is? Hier net nog even een cb test gedaan met indicator erop (jammer dat dit maar 24 uur blijft staan, maar heb een foto haha). Hij zegt zwanger en dat 2 tot 3 weken geleden de bevruchting heeft plaats gevonden en dan zou ik nu tussen de 4 en de 5 weken zwanger zijn. Nu geloof ik het helemaal haha. Is Yannick de enige die nog niet kruipt of staat? Hij komt wel een beetje vooruit door het op en neer huppen en door rondjes om zijn as te draaien zo komt hij ook waar hij wezen moet haha. En hij is helemaal verzot op schoenen en sloffen hihihi.
hey mvjey ik voel me zwanger maar heb nog geen positieve test gehad hoeveel hcg heeft de cb met indicator nodig? evenveel als de digitale (die gaf gisteren nog negatief aan) ynse staat ook nog niet, maar kruipen doet ze wel