ik ga ook ff eten en dan voor tim zorgen en ff wat dingen doen ! tot laterzzzzz en niet te veel kletsen he hahahaha
ja van mijn man wel ! dat van mij komt volgende week en wanneer belastinggeld zou ik niet weten ..... heb wel op tijd aangift gedaan en we krijgen vette hap terug want ik rekende op niks !
bla die bla de bla die bla en Nathalie heeft een rot dag die kan wel een extra knuf gebruiken ! mamanona heeft lief mooi dochtertje 2x in bad moeten doen door een extra gevulde poepluier bij mij was het nix bijzonders ik had een normale dag .... Natasja kon het niet meer volgen omdat het zo veel was veel mooie en lieve foto's en knuffels uitgedeeld ehhhhhhhhhhh oh ja Niels van Wenneke had ook een te volle broek en zijn oma zat er mooi mee ! Dat de prenatal gemeen is om e-mails te sturen met van die leuke EK spullen en dat ze daar in belgie niet echt voor te porren zijn ! oh en dat er zo veel geschreven wordt op het moment ! haha
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa bedankt lieverd! Nu ben ik weer bij! @ Nathalie extra dikke knuffel! En emma een extra dikke knuffel voor de samenvatting!
De eendenbek... was het vervelendste. En de plaatsing van de Mirena zelf voel je wel even, maar was goed te doen.
Ff Samantha verschonen. Eten gewoon brood denk ik. Mijn Lief komt laat thuis door dat ongeval vanmorgen met die locomotief.. @Wic: Heb je wel eens borstcompressie geprobeerd om haar langer te laten drinken? Ik hoop dat je het vol houdt, misschien wat Natas zei, een lk inschakelen? Ik heb zelf die gedachte helemaal niet gehad, maar ik hoef niet en te voeden en volledig te kolven. Bij de tegenvallers die ik tot nu toe heb (spruw, verstopt melkklier, stuwing, bijna borstontsteking) is mijn eerste gedachte steeds: en ik stop niet .
lief...... volgens mij is t echt een schatje! had je hem de politieauto nog laten zien die ik voor m gepost had? jamilia zing hier heel vaak haar naam is lauraaaaa van robin....... vrienden van ons heten zo
Ben benieuwd hoe het gaat met je flesje...... Ik kan 20 juni voor de mirena komen EN JA IK STOF , ZUIG en DWEIL ie-de-re dag!( mn hond is nu loops vandaar) normaal dweil ik de woonkamer iedere 2 á 3 dagen en de gang/keuken/wc iedere dag,dat zijn tegels... de boven verdieping stof en zuig ik minimaal 3 x per week en dweil 1 á 2 x per week daar..... de zolder zuig ik 1 x per week ben ik wappie? owja de badkamer doe ik iedere dag toilet en wastafel en dweil ik 1 á 2 x met de rest mee..... 1 x in de week alle tegels
allemachtig....ji gaat mijn huis echt vies vinden. Ik heb tot nu toe altijd full-time gewerkt. Mijn schoonmoeder kwam hier 1x per week 2 uurtjes schoonmaken. Nu moet ik mijn eigen ritme zien te vinden. Ben nu meer met Jadyn bezig dan met het huishouden. Oh ja, en met hier beppen. Vind ik ook veeeeel leuker dan het huishouden. hi hi
De Tommee Tippee was hier de eerste keer nog geen succes. Jadyn gaat op de speen bijten in plaats van zuigen. Ik krijg hem ook nog niet verder in haar mond. Morgen weer een poging!
hebben jullie allemaal al gestemd op mijn scheetje? http://www.skyradio.nl/index.php?page=a ... llery/7373
hahaha nou nee hoor,ik schrik nietzo snel..... ondanks alle dagelijkse inspanningen is het hier ook niet spik en span,maargoed dan kan ook niet met huisdieren en wilde loslopende kinderen ik doe t in de ochtend aan de kant maken en dan ruim ik smiddags tussendoor nog even weer wat op,maar ga echt niet 3 x zuigen op een dag..... dat doe ik alleen als de hond ( G.R.) heel erg haart,want wil niet dat Jamilia tussen die plukken van dat blonde haar ligt op de grond maakt toch nix uit dat je je ritme nog noet vinden..... enne ik kom wel ff inspecteren binnenkort : HOE VIES IS JOUW HUIS
gedaaaaan MEIDEN ALYSHA KAN JULLIE STEM OOK NOG EEN X GEBRUIKEN, we hebben er pas 55 http://www.skyradio.nl/specials/baby/gallery/7217?offset=0