Gewoon blijven oefenen,Justin drinkt alleen uit de 3+ speen. Ik had gisteren even de 0+ erop gezet,omdat ik d8 dat het te snel ging,maar toen werd hij boos. Andere speen erop weer en toen ging het goed. Heb vandaag die grote fles gehaald,daar zit nu 210 CC in(hoefde maar 10 minuten daarvoor te kolven) En als het goed is dan drinkt hij straks ook die hoeveelheid op. Zuuplap is het
Poehhee... ik krijg een minderwaardigheidscomplex. Nou drinkt Faylinn ook bij lange na niet zoveel per keer, maar dat krijg ik er zeker ook niet uit per 10 minuten kolven (2 kanten neem ik aan?)
7 minuten de ene borst en 3 minuten de andere. Als ik 's morgens veel stuwing heb haal ik uit de ene 250 en uit de andere ook 250. De ene dag is het meer dan de andere dag,maar ik kolf ook wel sinds 2 dagen na zijn geboorte,mischien dat dat ook veel uitmaakt. Soms komt er ook niets hoor,dan krijg ik gewoon geen TSR en geef het dan na een aantal minuten op
Hmm, ik kolf ook al zolang. Zal er ook wel mee te maken hebben dat ze niet zoveel drinkt. Tijdens die eerste week met de stuwing kwam er wel wat meer uit dan nu geloof ik. Maar goed, als ik vaker de kolf erop zet, zal ik ook wel wat meer gaan produceren denk ik, of niet?
Iloon.....paste die banner er nog bij in je onderschrift? Of voeg je hem bij ieder bericht extra toe?
Alleen geboren, of ook gewoond? Harderwijk is leuk (Woon er nog maar ruim een jaar hoor, hahaha...geboren en getogen in Ermelo)