tim van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag!! En ben je goed verwend en heb je ook een lekker stuk van je taart gegeten?
Voordat ie over t hoofd gezien word! Plaats: BELGIE: - Zuurtje - Pooh69 ZEEWOLDE (Flevoland) - Miekje - Nathalie *MamaNona ZWOLLE/ASSEN - Miekje *MamaNona AMERONGEN (= de locatie die we al 2 keer bezochten) - Miekje - MamavanJordy *MamaNona - Pooh69 -Emma weekend van zat 6 / zon 7 juni: - Miekje - Nathalie - MamavanJordy *MamaNona - Pooh69 (ovb ivm naderende bevalling) weekend van zat 13 / zon 14 juni: - Miekje - Nathalie *MamaNona - Pooh69 (ovb ivm naderende bevalling) weekend van zat 20 / zon 21 juni: - Miekje - Nathalie *MamaNona - Pooh69 (ovb ivm naderende bevalling) -emma weekend van zat 27 / zon 28 juni: - MamavanJordy
als mijn loon binnen is ga ik de buggy halen want hij staat in de winkel houden ze voor mij aan de kant en de voetenzak krijg ik er van mannetje bij, een vervroegd verjaardagscadeautje
ik had die nog van bij ybe heb er toen 179 voor betaald ze zijn op die 3 jaar tijd gewoon 20 duurder geworden
Voordat ie over t hoofd gezien word! Plaats: BELGIE: - Zuurtje - Pooh69 ZEEWOLDE (Flevoland) - Miekje - Nathalie *MamaNona ZWOLLE/ASSEN - Miekje *MamaNona AMERONGEN (= de locatie die we al 2 keer bezochten) - Miekje - MamavanJordy *MamaNona - Pooh69 -Emma - Divi weekend van zat 6 / zon 7 juni: - Miekje - Nathalie - MamavanJordy *MamaNona - Pooh69 (ovb ivm naderende bevalling) - Divi weekend van zat 13 / zon 14 juni: - Miekje - Nathalie *MamaNona - Pooh69 (ovb ivm naderende bevalling) - Divi weekend van zat 20 / zon 21 juni: - Miekje - Nathalie *MamaNona - Pooh69 (ovb ivm naderende bevalling) -emma - Divi weekend van zat 27 / zon 28 juni: - MamavanJordy
ik wacht t weekend even af en dan ga ik hoogstwaarschijnlijk de kinderwagen en maxicosi te koop zetten....
zeg zeg niet zo lullen over mij he ! hahaha ik kan het allemaal terug zien he ... en koffie werd fanta ... en taart was mmmmmm opsturen wordt moeilijk en veel te vroege kaarten zijn te leuk want die zie je lekker lang en vaak ! zondag op visite gaat niet lukken we hebben er al een te pakken in nieuw lekkerland ! en wie weet heb en een of twee nieuwe nichtejes of neefjes ! dan hang ik daar ook natuurlijk he !
haha ja ben nu,na bijnz 17 uur, eigenlijk best moe.... als ik normal tijd opsta en 17 uur wakker ben voel ik me heel ander! WICKED!
ZATERDAG...Julen (komen kleine A, Grote J, Manana en Nino) ZONDAG...Nino (komen kleine A, Grote J, Manana, Demi en Nino)...