EN wat als je daarvoor een positest hebt? Of wil je sowieso, wanneer er evt een 3e kindje komt, een nieuwe wagen/cosi?
Lijkt me wel heel leuk maar jullie hebben elkaar al vaker gezien en jullie hebben meer met elkaar denk ik hoor.. Ik kom hier maar af en toe langs huppelen.. Maar ik kan me altijd nog bedenken..
zo en nu gaan vent en ik een flessie champie openmaken ... ik kom dus houdoe zeggen fijne avond nog all dat gaat hier wel lukken ...
nou.... aangezien ons huis nu wel vol begnt te raken met de komst va Miss M. erbij,maar ik nog niet of er dan nog een 3e bijkomt..... zijn niet serieus aan t klussen geweest,maar als t raak is is t wel zéér gewenst! mocht r wel een 3e voor mij komen,dan maar een andere wagen als t nix word dit weekend dan komt Mirena....
ehhh nee we gaan morgen meis. We zouden vandaag gaan... Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr misschien raad je het al! Me AUTO DEED HET MAAR WEER EENS NIET! ik word er schijtziek van... Diviman was weg met de auto en mijn auto starte weer niet.... Lopend werd hem niet want het regende hier maar weer eens. Dus hoop dat ik morgen eens een goede dag heb... Friso 3 is Groeimelk. Echt dus Nino wilde die nieuwe melk niet? En had je daarvoor ook Nutrilon?
hahah ja t mag,t hoeft niet afgelopen meeting was er bijvoorbeeld ook een maartmama bij die hier nooit meer komt eigenlijk en ook een maartmama van onze hyves,die hier ook maar zelden komt..... dus tsja.... je bent vrij om te komen en denk dat de meesten het welleuk zouden vinden! is ook pas in JUNI hoor!
REDONE en BRYAN heeeeeeeeel veel succes morgen ! laat ff weten hoe het gegaan is en wij duimen dat het mee mag vallen dikke knuf
ha meis. Ik zou vandaag naar de huisarts gaan maar me auto startte niet! En het regende heel hard dus lopen werd ook niets..... En aangezien ik toch nog ff een 20 min moet lopen naar de ha dacht ik ik ga morgen wel. Dus had me afspraak maar weer afgezegd. Ja me buurjongejte heeft het ook. Maar hij is (volgens mijn moeder) al onderzocht in het ziekenhuis en alles was goed. Met Divi zelf gaat het wel goed hoor. IK ga heel hard voor je duimen hoor voor de sollicitatie! Met jou ook alles goed?