Idd je moet je vooral niet gedwongen en onprettig voelen... ehh nu moet ik echt diep graven...in mijn geheugen dan he..
Hey Divi! Jeetje wat een ROTauto zeg.. Klote streek van de motor in je auto... Hoop dat je morgen wat duidelijkheid hebt. Wel fijn dat er met je buurtjongetje niks aan de hand is.. Hoop ook voor Demi natuurlijk dat er niks aan de hand is.. Misschien heeft t ook wel te maken met d'r wat lage gewicht (qua groeien/afvallen) Maar ja ik is geen dokter dus dat weet ik natuurlijk niet.. Thnx voor t duimen, ik duim lekker met je mee. Hoop dat ik morgen echt wat hoor...
, die kaarten waren er niet meer.... Wij zitten wel op de hoofdtribune met de SuperBikes in April.... Vorig jaar ook Paddockkaarten met de SuperBikes...
Ow echt gaat Emmaman ook al zo vroeg weg? Ik dacht dat Diviman de enige was haha.... Diviman gaat meestal 5 uur er heen..
Plaats: BELGIE: - Zuurtje - Pooh69 ZEEWOLDE (Flevoland) - Miekje - Nathalie *MamaNona - Wicjuh ZWOLLE/ASSEN - Miekje *MamaNona - Wicjuh - (Zwolle) AMERONGEN (= de locatie die we al 2 keer bezochten) - Miekje - MamavanJordy *MamaNona - Pooh69 -Emma - Divi - Wicjuh weekend van zat 6 / zon 7 juni: - Miekje - Nathalie - MamavanJordy *MamaNona - Pooh69 (ovb ivm naderende bevalling) - Divi - Wicjuh - onder voorbehoud ivm bevalling schone zus weekend van zat 13 / zon 14 juni: - Miekje - Nathalie *MamaNona - Pooh69 (ovb ivm naderende bevalling) - Divi - Wicjuh - onder voorbehoud ivm bevalling schone zus weekend van zat 20 / zon 21 juni: - Miekje - Nathalie *MamaNona - Pooh69 (ovb ivm naderende bevalling) -emma - Divi - Wicjuh - onder voorbehoud ivm bevalling schone zus weekend van zat 27 / zon 28 juni: - MamavanJordy
d8 ik al daarom ik kwam ff vertelluh is ff reclame op met wat ik aan t kijken ben...... dus ik f fhier kijken!