Bericht van DS.... Ja die zei: bankhangen, tot morgen.. Dus ik zeg (als reminder voor haar): meetinglijst... Of zit ik nu op een andere golflengte
Meiden ik sluit af voor vandaag! Fijne avond @ all! Bryan, nogmaals sterkte mannetje morgen! Oja: Naat: Hoest met Justin?
Ik denk dat het mijn accu is. Ik had vorige week een keer mijn lampen laten branden en misschien is ie niet goed vol nu? He maar daar heb ik nog niet aangedacht, dat ga ik ook eens horen meis! thanks! Graag gedaan hoor meis! Ik ben benieuwd hoor
Ik wil wel eens horen aan Diviman voor volgend jaar of ie ook aan jullie denkt? Zoo gaaf! Ik heb net nog eens gevraagd aan Diviman maar naar de superbikes gaat ie niet.
Ow ik zou niet weten waar je dan zit? Het is voor mij volgens mij 5 jaar geleden dat ik dar voor het laatst ben geweest op de TT
Miekje,Mamanona,Emma en Divi Thanks meiden.Zie er als een berg tegenop,hoop dat we gauw weer thuis zijn.
Graag gedaan. Ik ga heel hard voor Bryan duimen! We zullen aan jullie denken meis! Nogmaals succes morgen