Plaats: BELGIE: - Zuurtje - Pooh69 ZEEWOLDE (Flevoland) - Miekje - Nathalie *MamaNona - Wicjuh - DaisySanches ZWOLLE/ASSEN - Miekje *MamaNona - Wicjuh - (Zwolle) AMERONGEN (= de locatie die we al 2 keer bezochten) - Miekje - MamavanJordy *MamaNona - Pooh69 -Emma - Divi - Wicjuh - DaisySanches weekend van zat 6 / zon 7 juni: - Miekje - Nathalie - MamavanJordy *MamaNona - Pooh69 (ovb ivm naderende bevalling) - Divi - Wicjuh - onder voorbehoud ivm bevalling schone zus - DaisySanches weekend van zat 13 / zon 14 juni: - Miekje - Nathalie *MamaNona - Pooh69 (ovb ivm naderende bevalling) - Divi - Wicjuh - onder voorbehoud ivm bevalling schone zus - DaisySanches weekend van zat 20 / zon 21 juni: - Miekje - Nathalie *MamaNona - Pooh69 (ovb ivm naderende bevalling) -emma - Divi - Wicjuh - onder voorbehoud ivm bevalling schone zus - DaisySanches weekend van zat 27 / zon 28 juni: - MamavanJordy - DaisySanches
jarigen gefeliciteerd! maak er een leuke dag van...en alle kindjes die al jarig zijn geweest ook nog gefelicitaard! Groetjes, Miranda
poohtje ik zie dat jij eventueel ook in belgië wilt meeten, anders maar eens samen afspreken en dan een daguitstapje maken hangt natuurlijk af van de zwangerschap (pen) hoe wie wat waar wanneer
ik kan ook alleen maar in België ze, maar zie het niet zo goed zitten met al die kids en zonder auto (ja wij hebben een grote auto, maar daar rijd ik NIET mee).
neem mannetje mee en dan rijd hij met de auto of kom met de trein of is dat nu een domme gedachte van mij
neen dat is geen domme gedachte. Maar mijn man is daar tegen , die zal zeker niet mee gaan. En tijdens de week is die sowieso niet thuis. Met de trein gaat prima, alleen zo zwanger zijn en met drie ukken op de trein...
Wanneer zijn onze kindjes jarig? *Lianna 4 maart *Mijn kleine kereltje 4 maart *Nino 5 maart *Nora 5 maart *Joeri 6 maart *Julen 6 maart *Justin 7 maart *Samantha 7 maart *Faylinn 14 maart *Jana 15 maart *Jadyn 16 maart *Rense 17 maart *Jesse 18 maart *Alyssa 24 maart *Ynse 26 maart *Jasper 28 maart *Bryan 30 maart *Alysha 7 april Dikke knuf van Nona
Kereltje: gefeliciteerd met je 1ste verjaardag! Lianna: gefeliciteerd met je 1ste verjaardag! hierperdepiep ! en super fijne dag
mieden ik heb alles gelezen maar ben het ff kwijt ik voel me zo bagger... shit zooi morgen weeer beginnen met werken na 1,5 week vrij heb griepje ofzo ... keelpijn ... zweet .... en baggerietus ! boodschappen snel gedaan en nu lekker thuis de hele dag !
waarom wil ie niet samen op de motor dan? ik heb in het verleden ook half weg zitten waaien achterop bij bojaman hoor. gelukkig heeft u niet meer zo'n 'onding'. levensgevaarlijk met bojaman, die heeft een soort van maling aan de max. toegestane snelheden enzo. en dan druk ik me nog voorzichtig uit!