etten-leur en amsterdam gaat ook erg snel Emma, bedankt voor jullie kaartje! zag hem gisteraaf toen ik thuis kwam
hahaha! gaat ik morgen ook lekker doen, plak mezelf lekker onder de taart (zat het maar alleen op mn heupen...)
jeetje, jij hebt altijd wat met je auto he nee nino moet dat spul niet, had daarvoor ook nutrilon. had nu de kant en klare, misschien de poedervorm nog eens proberen.
jaaaaaaaaaaaaaaah zekkers wel ! te leuk ! ik heb van alle kaarten een foto gemaakt maar we hadden er 34 in totaal haha dus maar in twee delen gedaan ... thanks meissie te gek ! en leuk leuk van het weekeind ninoparty !
haha nou hier is het probleem dus ook niet echt "plaatselijk" maarja ... het is JULLIE feestje he ! lekker van genieten .... en venter zal het vast wel lekker vinden om jou als taartje te zien haha
jahoeeeeeeeeeeeeeee maar helaas hebben we al een feest van de kleine van een vriendin van me ... maar je bent een skatje dat je het ff zegt !
hey hallo hier! ik moet vanavond werken... en morgen hele dag en vrijdag ook de hele dag... zaterdag en zondag feestjes dus hoop dat ik nog eens tijd zie om langs te komen..... hahaha is het wel een stuk rustiger iig als ik er niet ben! Boja: hoest met Nino?
Dat is onmogelijk! Wij zijn allemaal veel te leuk om niet te willen komen! (ja ik weet het, heb de lijst ook nog niet ingevuld maar wil wel meeten hoor!)