He meiden, Krijgen jullie kids nog opvolgmelk? Yannick zit sinds hij 11 maanden was al aan de gewone halfvolle melk. Toen nog wel gecombineerd met bv wat meer, nu alleen nog bv s'morgens. S'avonds krijgt hij nog een fles melk met 2 1/2 schep bambix erin. Gaat goed.
hey meiden ik ga straks de buggy halen als mannetje en zoon klaar zijn met eten en daarna nog winkelen en foto's halen hadden op de beurs foto's laten maken bij de kinderfotograaf maar was van de persoon niet zo tevreden anders 2 hele lieve fotografen gehad en deze keer was het een man die niet kon wachten tot ik ybe zijn haren had goed gedaan
heb toevalig daarstraks met K&G gebeld en ze mogen pas koemelk met 1 jaar en dan moet het volle zijn omdat in halfvolle een aantal vitaminen niet in zit in die koemelk mochten dan nog granen rijstvlokken of iets gedaan worden had gebeld omdat ynse na haar fles van 240 + 8 nog altijd honger heeft. ik had gevraagd of ze al groeilmelk mocht hebben maar mag nog niet, ook koemelk nog een aantal weekjes wachten dus
ik heb thuis nog geen internet en ben vrijdag en maandag vrij, dus kan zomaar dat ik hier dinsdag pas weer ben nino gaat redelijk. gisteren was ie wel een beetje zielig weer maar vandaag leek wel ok te gaan. heeft alleen een blauwe wang nu. staat mooi voor de foto's die we morgen ongetwijfeld gaan maken de kluns viel bovenop een wasknijper met zn smoel tand door lip en blauwe wang... tsja... heeft ie niet van mij hoor dat onhandige
ik geef nog steeds opvolgmelk. vind het eigenlijk wel een fijn idee dat daar veel meer in zit. gewone melk zit eigenlijk niets in.
ik wil dus proberen over te gaan op groeimelk nu omdat dat toch meer vitamines heeft dan gewone melk, maar nino vindt het nog geen succes. misschien kan ik beginnen door zn pap aan te maken met groeimelk ipv opvolg. dan proeft ie het vast minder. denk ik
hier nog wel opvolgmelk in huis,maar ze krijgt ook wel eens een fles gewone melk..... doet ze t gewoon tzelfde op.....
OK! ik d8 misschien bij een fotograaf ofzo waarschuw Nino maar vast..... zaterdag & zondag komt Nona**flits**......
ach ja..die opvolgmelk is tot 12 maanden..en daarna doe ik gewoon groeimelk van 12 maanden tot weet ik veel hoelang er op de doos staat. wel poedervorm en zelfde merk wat ze nu drinkt...dan zal de overgang niet zo groot zijn dnek ik. En tussendoor ewl eens gewone melk geven....dan moet het goed komen!
uhm... hier op kind&gezin een heel toffe verpleegster. Die zegt dat gewone melk (halfvol) mag in onze situatie (wetende dat ze elke dag vers fruit en groenten binnen hebben). Gewone melk mag dus al en groeimeljk is zeker niet nodig... Tja, Laura kreeg tot 2 jaar groeimelk. Toen met Jarne zei ze dus dat het niet hoefde en heb ik dus gewone melk gegeven en dat doe ik nu met Jesse ook.
Hier in Nederland adviseert het CB juist magere of halfvolle melk ivm teveel vetten in volle! Hoezo elkaar tegenspreken
Middag! @ Lianne: gefeliciteerd! @ Kereltje van mama1984 gefeliciteerd! (zeg, wanneer gingen jullie nou trouwen?) @ opvolg/halvolle/volle/melk: Pepti 2 van Julen is tot 18 maanden, dus hier wordt niks veranderd.. @ Emma: zaterdag is t feestje van Julen, je/jullie zijn dan ook van harte welkom hoor! Enne beterschap! @ Boja: ahhhhhhhh, een blauwe wang.. Ja wasknijpers zijn errug lekker... Maar niet om in je wang te perforeren Nino..... Jeetje, Internet moet snel maar eens komen in Bojahuis... Ja, hier heeft Miekjeman ook eens met Miekje achterop 200 gereden.. Nou ik stond op de stepjes zeg maar, want serieus dat was geen geslaagde actie! En dat heb ik m ook maar ff duidelijk gemaakt.. Gelukkig is t tijdens de TT altijd megadruk dus kan je m bijna niet opentrekken.. daarnaast staan ze natuurlijk altijd te flitsen... Dus denk dat t wel goed gaat komen... Heb eigenlijk geen idee waarom Miekjeman juist naar de TT niet met de motor schijnt te willen ... @ Nona: alvast werkze vanavond! @ Zuurtje: veel plezier met t ophalen van je buggy! @ all: Julen deed gisteren alleen slapen overdag (ineens 3 uur) van half 10 tot half 1... Daarna niet meer.. Om 6 uur savonds, na avondeten in bed gelegd, en hij kwam vanmorgen om 5.00 uur... Dat was dus wat aan de vroege kant... Oja, hij gaat steeds langer zelfstandig/los staan! Zo stoer... Aan de hand meelopen doet hij alleen wanneer hij wilt.. hahaha..
hey meiden Miekje Bedankt voor jullie lieve kaart. Wicjuh.DS en mamavanjordy,boja en sorry voor degene die ik vergeten ben thanks van de succeswensen All Nou we waren er om half 1 weer.Het is mij en Bryan reuze meegevallen.Om kwart voor 8 moesten we er zijn en om kwart over 8 ging bryan met papa naar de speelkamer en daarna dokter en toen de uislaapkamer.Bryan was om half 9 alweer bij mij terug.Neusje vol met bloed en Niek heeft hem bij mij neergezet en bryan dronk gelijk een flesje ranja leeg.Om kwart over 9 was hij alweer druk aan het spelen en om kwart over 11 vermoeiend in slaap gevallen.En tegen 12 uur mochten we naar huis.Hij speelt nu lekker in de box en heeft nergens last van.Hij mag 4 dagen er niet uit en vandaag alleen maar vloeibaar koud eten.