Demi krijgt Friso 3. Als je dat vergelijkt met een gewoon pak melk zit net wat jij zegt in de gewone melk helemaal niets.
10 minuten geleden...... Gilt het weer uit vd oorpijn Het vocht loopt zo uit zijn rechteroor over zijn wang. Stinkt echt heel erg! Net gisteren het laatste restje van de AB kuur op gemaakt. Hier word je toch moedeloos van
Ow jee dat is vroeg om 5 uur? Is ie daarna ook niet meer gaan slapen? Gaaf zeg dat hij zelfstandig los gaat staan. Heb je wat gehoord van de sollicitatie?
Vanmorgen nog even naar de huisarts geweest. LOPEND IN DE REGEN pffff.... Wat een rot weer zeg. Maar ja, ik wilde even naar de huisarts met Demi en voor mezelf. Ikzelf heb weer een antibiotica kuurtje gehad voor de blaasontsteking. De ha vond Demi er niet zo gelig meer uitzien als de vorige keer. Maar hij kon mij niet vertellen waarom er nog meerdere kindjes geel waren. Dus ik wacht de kinderarts maar af in het ziekenhuis. Maak me nog wel zorgen hoor! Voor de rest eigenlijk weinig nieuws uit huize Divi.
Emma Niet ziek worden hoor.beterschap in ieder geval Maranka Wat leuk zeg dat Jasper al loopt,super Divi Moet je al gauw naar de kinderarts : Je hebt het vast al gezegd maar ben het vergeten En sterkte met je auto nathalie he jakkes zeg het gaat echt niet over bij jullie.Sterkte met Justin en Max Boja Die nino wou dus even een wasknijper van dichtbij zien.
http://nieuws.nl.msn.com/algemeen/artic ... d=14782139 Nu maar hopen dat t of niet doorgaat, of dat mits t doorgaat onze deur overslaat...
size=18]Plaats:[/size] BELGIE: - Zuurtje - Pooh69 ZEEWOLDE (Flevoland) - Miekje - Nathalie *MamaNona - Wicjuh - DaisySanches ZWOLLE/ASSEN - Miekje *MamaNona - Wicjuh - (Zwolle) - Maranka -Redone AMERONGEN (= de locatie die we al 2 keer bezochten) - Miekje - MamavanJordy *MamaNona - Pooh69 -Emma - Divi - Wicjuh - DaisySanches weekend van zat 6 / zon 7 juni: - Miekje - Nathalie - MamavanJordy *MamaNona - Pooh69 (ovb ivm naderende bevalling) - Divi - Wicjuh - onder voorbehoud ivm bevalling schone zus - DaisySanches weekend van zat 13 / zon 14 juni: - Miekje - Nathalie *MamaNona - Pooh69 (ovb ivm naderende bevalling) - Divi - Wicjuh - onder voorbehoud ivm bevalling schone zus - DaisySanches -redone weekend van zat 20 / zon 21 juni: - Miekje - Nathalie *MamaNona - Pooh69 (ovb ivm naderende bevalling) -emma - Divi - Wicjuh - onder voorbehoud ivm bevalling schone zus - DaisySanches weekend van zat 27 / zon 28 juni: - MamavanJordy
Hier gaat het nog steeds goed met bryan.Vanmiddag lekker veel drinken gehad en vla en fruithapjes.Vanavond een fles melk gegeven wat wel even in de magnetron is geweest.Dacht dat het vast geen kwaad kon. Bryan lag er om half 8 in en slaapt nog steeds lekker. Toch een vermoeide dag geweest voor zowel bryan als papa en mama dus we gaan op tijd slapen. Oh ja en maandag zijn de eerste 3 lammetjes geboren en vandaag weer 2.Laat de lente maar komen.Bryan is helemaal wild van ze.Lekker makkelijk zo'n kinderboerderij bij huis.
oh redone hoe fijn dat het goed gaat met bryan! Nathalie...bah alweer een loopoor...zo zielig ligt hij erbij op die foto....je kunt gewoon zien dat hij moe en ziekjes is.. Groetjes, Miranda
Vandaag was er weer iemand jarig geloof ik of niet: Proficiat in ieder geval. Naat: wat zielig zeg. Wanneer houd het nu een keer op. Beterschap meissie. Gaaf zeg al lopen, hier nog niet hoor. Yannick komt nu sinds een week huppend op zijn kont vooruit hahaha.