mmm das weer jammer, lopend in de regen.... Is er al eens 'onderzoek' gedaan waarom je zoveel blaasonstekingen hebt? Is daar niks aan te doen? Want dit lijkt me uitermate &T)*(&( om elke keer te hebben. Fijn dat de HA vond dat ze minder geel ziet, maar idd 'vinger aan de pols' houden..En vragen aan de KA, want geel zien heeft volgens mij in de meeste gevallen met de lever te maken.. Dus misschien is een bloedtest/onderzoek naar leverfuncties niet overbodig...
All: Hier was Julen wederom om 5.00 uur wakker.... Terwijl hij gister gewoon om half 8 in bed lag en een papfles daarvoor heeft gehad.. Hoop dat Julen morgen gewoon weer lekker wat langer 'uitslaapt'.... Moet je nagaan... Vorig jaar werd ik nu ingeleid... Duurde t nog 24 uur voordat de kleine met veel pijn en vooral moeite (in de zin van rotbevalling) geboren werd... De tijd vliegt echt voorbij...
@ Nino super gefeliciteerd met je 1e verjaardag!!!!!!!!! @ Nathalie wederom beterschap voor jullie! @ Maranka wauw wat goed! Dan is Jasper de eerste hier of niet? Lijkt me zooo leuk als sam straks ook los loopt! Goeiemorgen! Dadelijk om 8.50 naar de vk. Ik ga toch eens bespreken alvast of er snachts ook een ruggeprik beschikbaar kan zijn. Hier in het ziekenhuis moet je dat vooraf vastleggen, anders komen ze hun bed niet uit Fijne dag allemaal!
Jesse hier die kruipt, op een heel rare manier. Maar goed hij kruipt dus al een hele tijd en is heel snel en komt overal bij (geen idee hoe hij 't doet) Stappen zal nog wel even duren, maar ik denk niet dat ik net als bij broer en zus zal moeten wachten tot anderhalf jaar...
Wanneer zijn onze kindjes jarig? *Nino 5 maart *Nora 5 maart *Joeri 6 maart *Julen 6 maart *Justin 7 maart *Samantha 7 maart *Faylinn 14 maart *Jana 15 maart *Jadyn 16 maart *Rense 17 maart *Jesse 18 maart *Alyssa 24 maart *Ynse 26 maart *Jasper 28 maart *Bryan 30 maart *Alysha 7 april Dikke knuf van Nona