Lief he. Hier is Laura zowel met Jarne, als met Jesse, als nu er erg mee bezig geweest. Jarne die begrijpt er gek genoeg nog niks van, en Jesse al zeker niet.
Ik heb vanmorgen een buikfoto genomen en die past nog amper op foto Voor de vierde keer krijg ik opnieuw een enorme buik
Goeiemorgen! Nee is idd veranderd..wist ik niet! Wel fijn! Gisteren weer goed gekeurd door VK. Ik moet wel een keertje extra bloed laten prikken ivm tweede zwangerschap binnen ene jaar. Ze kijken dan of je ijzer wel hoog genoeg is. Verder moet ik net zoals bij Sam bij 30 weken een spuit halen, omdat ik een negatieve bloedgroep heb. En dan na de bevalling nog eentje...
Wanneer zijn onze kindjes jarig? *Julen 6 maart *Nora 6 maart *Joeri 6 maart *Justin 7 maart *Samantha 7 maart *Faylinn 14 maart *Jana 15 maart *Jadyn 16 maart *Rense 17 maart *Jesse 18 maart *Alyssa 24 maart *Ynse 26 maart *Jasper 28 maart *Bryan 30 maart *Alysha 7 april Dikke knuf van Nona
Wanneer zijn onze kindjes jarig? *Julen 6 maart *Nora 6 maart *Joeri 6 maart i44.tinypic.com/2lnevl.jpg GEFELICITEERD!