Een tattoo is nu eens iets wat ik nooit zou doen. Ik heb een hangertje met 3 letters in gegraveerd, eerste letters van mannetje, mijn en kindjes hun naam. De kindjes hun naam beginnen met dezelfde letter.
brrrrrrrrrr een tattoo zou ik ook niet durven! Ik vind dat voor mezelf niet zo mooi...heb wel een wenkbrauwpiercing nog van 8 jaar geleden...twijfel soms om er uit te halen, maar ben bang dat ik er spijt van krijg...heb er een apart ieniemini sieraadje in zitten die ik nog nergens anders heb gezien...je ziet ook geen staafje
Ja de een vind het mooi, de andere niet...verschil van smaak natuurlijk Is maar goed ook anders zijn we allemaal zo hetzelfde Ik doe het zelf ook niet hoor.. ben als de dood voor naalden.. maar vind het wel mooi, alleen als het bij een vrouw klein is en ligt eraan op welke plek..en bij mannen vind ik een kleine tattoo niet mooi. Maar ik doe het in iedere geval niet
Wat is het hier toch zo rustig vandaag, is iedereen aan het bijkomen van al die pagina's van gisteren
Hier is het bewolkt maar voorlopig nog droog. Vannacht heeft het hier geonweert. Mannetje is nu boodschapjes aan het doen
Hier een goede nacht gehad.Om half 11 de laatste fles en Bryan werd om 6 uur weer wakker.Daarna geslapen tot kwart over 10. Hier regent het de hele morgen al.Bah maar wel even lekker want we hebben regen nodig voor het land.
Hier is het nu net droog.. og het ook geomweerd heeft? geen iedee.. heb vast geslapen dus niets gemerkt Wij gaan zo met zijn alle boodschappen doen.. doen we altijd in het weekend samen
hebe r al een over me zei lopen die deed erg zeer hahah en 2 in me lies die deden geen pijn om half 4 by kapper zijn stuk eraf hier is rustig by bp
Wow Wicjuh! Ik ben jaloers. Ten eerste zooooo lang slapen en ten tweede een volle FLES BV drinken.....gaat een stuk beter dan hier! Achteraf wou ik dat ik veel eerder begonnen was met oefenen met de fles....
Ik wil zeker nog een keer een tattoo! Maar dan wel op een plek dat je hem niet altijd ziet. Op de voet vind ik ook een mooie plek. En iets met een letter of naam van je kindje vind ik ook wel leuk. Maar het komt er nooit van! Heb ook wel een piercing. Door mijn bovenlip, rechtsboven zeg maar. Madonna-piercing heet dat. Die in mijn navel had ik er tijdens de zwangerschap uit gehaald. Moet er nog weer in.