Wanneer zijn onze kindjes jarig? *Justin 7 maart *Samantha 7 maart *Faylinn 14 maart *Jana 15 maart *Jadyn 16 maart *Rense 17 maart *Jesse 18 maart *Alyssa 24 maart *Ynse 26 maart *Jasper 28 maart *Bryan 30 maart *Alysha 7 april Dikke knuf van Nona
Hey hoi, Ff snel een berichtje. Donderdag was Nora jarig we hebben een leuke dag gehad en ook zij heeft genoten vooral van het pakpapier en de slingers haha. Vandaag komen er wat kindjes en mensen die donderdag moesten werken. Dus wordt ook wel weer leuk. Alle jarigen(nog) van harte! Liefs, Mili
Nog een keer met plaatje ... Vriendje Justin en Vriendinnetje Samantha zijn 1 jaar! Jippie! Gefeliciteerd!
Justin en Samantha Van harte gefeliciteerd met jullie 1e verjaardag en kleine A van harte met je vermaanddag .... nog maar 1x voor het eerst jaar ! fijne dag !
nona voor de laatste keer gefeliciteerd met de vermaanddag van alysha (toch voor haar 1ste verjaardag dan hé)
zo ............ hier al op visite geweest bij mijn zus ... en nog steeds geen beeb ... bah straks als tim wakker is ff langs mijn dinnetje .. maar ook nog geen beeb... zucht ook al langs mijn ouders geweest en ff in bad en de was gedaan ... druk druk druk !