Iedereen bedankt voor de felicitatie's MamaNona ontzettend bedankt voor de lieve kaart. Samantha ook gefeliciteerd met je 1e verjaardag. Justin heeft heel erg genoten,en gegeten Beetje teveel,aan het eind vd dag kwam alles er weer uit Helaas heeft mijn schoonfamilie niets van zich laten horen,zelfs oma niet.....geen kaartje geen belletje niets!.....het contact liep de laatste tijd al niet zo,maar je verwacht toch dat een oma IETS van zich laat horen als haar kleinzoon 1 jaar word? Maar goed,we hebben er niet minder plezier om gehad. Mijn familie waren er allemaal! Justin is erg verwend en heb hier een paar foto's http://www.mijnalbum.nl/Album=OLMQZZZN
Justin en Samantha: gefeliciteerd met jullie 1ste verjaardag. Leuke foto's Naat. En je zou idd denken dat de oma wel iets van zich laat horen. Al is het alleen maar voor haar kleinkind. Sneu hoor. Hier begint Yannick echt snel te worden met vooruit komen op zijn kontje. Hij trok alleen vandaag bij schoonmama en paps de palnt om. Germ ding, lag ie daar onder de plant.
hey meissie de foto's zien er gezellig uit ! justin heeft het prima naar zijn zin en idd ook al is er iets tussen jullie ... ze hoeven Justin dan toch niet te negeren ... sneu .... maar zeker te weten hun verlies
Nino, Nora, Julen, Justin en Samantha hiep hiep hoera voor jullie. Beetje verlaat maar beter laat dan nooit toch!
Naat: geen stijl van je schoonfamilie! béétje jammer! Bryan: Goed bezig man Emma: Al babynieuws : Zuurtje & Wicjuh: THNX! : vergeten Hier een leuke dag gehad,op naar de volgende
Alysha gaat bedacht trouwens dat t vandaag ook maar eens de dag moest zijn om zelf te gaan staan in de box ( eindelijk! \/ ) ... had ze even van Julen afgekeken en nu hoop ik natuurlijk maar dat ze het loslopen van Nino ook goed heeft bekeken en dat ze dat ook maar eens snel gaat doen Fijn Weekend verder! X-je!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, eindelijk weer thuis... @ Samantha: gefeliciteerd!!!@ Justin: Gefeliciteerd!! @ Alysha: nog een maandje en dan ook 1 jaar! Jij vandaag gefeliciteerd met je 11e vermaanddag! @ Divi, Nona, Boja, Redone, Emma, Martine: Bedankt voor jullie lieve kaartjes! @ All: thnx voor de felicitaties, krabbels en smsjes! Wat een leuke foto's! Zag ik daar nou Babs ook ff haar forum-welkom maken.... Leuk!
Heb ik geen foto's van (taart aanval.. staat hier alleen op film)... Dus van mij mag je ze spammen hoor! Liefs