Wanneer zijn onze kindjes jarig? *Tom 8 maart *Faylinn 14 maart *Jana 15 maart *Jadyn 16 maart *Rense 17 maart *Jesse 18 maart *Alyssa 24 maart *Ynse 26 maart *Jasper 28 maart *Bryan 30 maart *Alysha 7 april Dikke knuf van Nona Zo Tom staat nu ook in de lijst! ff aangepast naar de goede datum van Tom..
Hey Emma, Idd we hadden zoiets van, een beetje moet geen kwaad kunnen (we gaan toch binnenkort weer 'testen' dus ach..) hahaha, dus Mister T wilde geen jammie jammie taart... Jammer! Maar wat goed dat hij t zo goed doet op de 3 voedingen! En lekker hoor een stiekeme boterham! Zo zo dus lekker nog gesnoept op zijn verjaardag! Daar zijn verjaardagen voor! Hier ook hoor, Julen heeft bij de Mac, op zijn verjaardag, patatjes zonder zout gegeten.. Dat gaat erin als koek...
ik denk dat ze het vandaag vieren,maar hij is echt pas morgen jarig hoor! http://maartmamas2008.hyves.nl/blog/126 ... djes/WQLP/
Wanneer zijn onze kindjes jarig? *Tom 9 maart *Faylinn 14 maart *Jana 15 maart *Jadyn 16 maart *Rense 17 maart *Jesse 18 maart *Alyssa 24 maart *Ynse 26 maart *Jasper 28 maart *Bryan 30 maart *Alysha 7 april Dikke knuf van Nona hahaha hopelijk staat ie nu weer goed
Shiiti .... ben tussendoor ook met t hondje aan t spelen.... knuffeltje weggooien en hij haalt m weer op.... knuffeltje lag naast mn stoel,hondje blaft,ik wil knuffel pakken,pakt hondje in alle enthousiasme mn hand ipv t knuffeltje.... hij schrok zelf,maar ik heb nu een dikke zere bult op mn hand heb ik weer!
hahah ja.. best wel maarja B. schrok zelf ook hij is zn bench ingedoken ...... hij deed t NIET EKSPRES
Gefeliciteerd voor alle jarigen en geweest jarigen! Hoe is het met iedereen? Zie hoop leuke foto's voorbij komen van allemaal staande kindjes hihi... Alyssa staat ook! nou ja hangt...maar als je haar aan de tafel zet houdt ze zich een beetje vast en haar benen staan stijf....niet zoals paar weken terug...dan ging ze meteen zitten. En ze gaat steeds van zit naar buik en terug...benen langs haar heen...pfft wou dat ik zo lenig was! Ze gaat ook wel eens op haar knieen zitten..nou ja op een knie...de andere laat ze onder haar buik liggen....dubbel...huhuhuhuh...zooo lenig.. Dus misschien kruipt ze nog voor haar 1e verjaardag! Groetjes, Miranda
Ja leuke foto's he? Het was hartstikke leuk. Ah meis wij gaan elkaar ook snel zien toch? En zeker Tim en Demi hihi... Want die missen elkaar ook onwijs. Ow jeetje meis. Ik hoop dat je je snel weer beter voelt! Hele dikke knuf!