@Miekje, Miekje schreef: Julen bedoel je denk ik, hahaha.. Nona heeft nog nie foto's van vandaag geplaatst.. Ik vond het ook errug leuk om jou eindelijk weer eens te zien! Jammer dat we elkaar weinig gesproken hebben, dat heb je als Miekjeman moet werken en ik dus alleen met Julentje ben... Volgende keer beter! Ik is veilig thuis gekomen, jullie ook lees ik! Fijn! Enne graag gedaan hoor, jullie ook bedankt voor het kado voor/van Julen! Lief! Divi schrijft: haha ja sorry Julen bedoelde ik. We hebben elkaar niet veel gesproken vandaag. Maar dat gaan we de volgende keer inhalen! Vind je niet? Jammer dat miekjeman moest werken, nou heb ik hem nog niet gezien Graag gedaan hoor meis! Koop er maar wat moois voor Hij is tenslotte ook jarig geweest. Balen dat Diviman moest rijden 's middags anders hadden we zeker van de partij geweest.
Jaaa, moeten we zeker inhalen! Met de mannen erbij! Kunnen zij op de kiddies letten en wij lekker kletsen, wijntje erbij etc... Ja, we gaan er zekers wat moois van kopen! Ik heb al een ideetje! Komt helemaal goed! Ach ja, gister was het ook megadruk, dus dan hadden we elkaar nog niet echt gesproken.. Net als wat Boja had vandaag, ook geen tijd, hahaha.. We moeten snel maar weer eens zo'n 'minimeeting' doen voor de liefhebbers met BBQ.. (nou ja, als t mooi weer is dan..) Of we kunnen gaan steengrillen ofzo, haha.. Liefssssssssssss
hahaha nou jij niet alleen ............. ik heb ze ook al van harte gefeliciteerd........ nouja morgen ff quoten dan maar
Nee? Vond Tim Tim de taart niet lekker? Hoe kan dat nou? Ook de slagroom niet? Wat goed van Tim dat hij het zo goed met 3 voedingen zeg!
nou ik nies me gek hier .... drup drup ... tja we zijn er tot nu toe al goed door de winter gekomen he ! en ik heb tim ook aangestoken.... arm manneke en wij gaan zeker meeten ... leuk joh ! kan niet wachten ... en de kids ook niet haha tim brabbeld tegen de video's van demi van hyves haha
nee ook de slagroom niet ! demi wel ? hoe is het met haar eten ? en met de tandjes ? zijn ze nu eindelijk door ? en hoe is het met je blaasontsteking ! is de ellende al weer weg en je auto ? weer gemaakt ?
oh en de drie voedingen is echt lekker jahoeeeeeeee wat een opluchting ! gewoon met ons op normale tijden mee-eten .. gezellig ook en hij hapt lekker wat van ons mee ook ! gaat echt de goede kant op hij eet nu meer dan met 4 voedingen bij elkaar !
hahaha wel een id kheb net even wat gekoeld en t is al minder,de pijn is iig al weg! maarja...nog 3 weekjes en nona is weer thuisblijfmama
ja leuk! met zn allen bij jullie op t balkon nou jullie morgen 4 april ook bijkletsen hoor... hier word t met Alysha dr feestje niet zo druk.....