Echt? Dus je bent/wordt ook lekker verkouden? En Tim ook? haha ja leuk leuk! Heb er al helemaal zin in. haha ja? Is het zo erg met Tim? Die jongen! Hij is ook helemaal in love he?
Dank je lieffie! Met Demi haar eten gaat het eigenlijk wel goed! Ze heeft niet meer gespuugd. Ze eet als een bootwerker, maar het lijkt alsof ze niets aankomt.... haha haha je raad het nooit met haar tandjes! haar 2 boven tandjes zijn door, haar hoektandjes boven komen er ook aan, alleen onder nog steeds niet haha .... Maar het staat wel strak zeg maar... Dus ik denk echt dat zij ze allemaal achter elkaar krijgt. het kuurtje is afgelopen en moet zeggen dat het wel goed heeft geholpen, heb helemaal geen pijn meer gelukkig in me buik en met plassen, dus denk dat het over is! En me auto is ook weer gemaakt. Er moest een andere accu in. Dus kostte weer alles pfff haha... Met jullie ook alles goed? Met TIm zijn eten ook?
ja zeker weten! Wij zijn er op vakantie geweest afgelopen zomer, maar ik denk dat we er nog een keer heen gaan... Echt super daar!
Meiden ik ga ook offline.... Demi slaapt net pas Ze wilde gewoon echt niet slapen. Huilen, krijsen, gillen.... Even laten spelen en nu slaapt ze lekker. Maar ze is ook zoooo verkouden. Ze was er net af. Meiden tot morgenavond liefs xxx
goeiemorgen nog een gelukkige verjaardag aan alle beebjes die dit weekend verjaarden (kon helaas niet online komen) grts
Goedemorgen! Ik ben er weer . Vorige week geen toegang tot Internet helaas (had cursus in München). Nog van harte aan alle kindjes die ondertussen 1 jaar zijn geworden! Wat gaat de tijd toch snel. Gisterenavond heeft Jana alles weer overgegeven naar haar avondfles. We waren net op bezoek Ik hoop dat het eenmalig is. Anders zitten we deze week alweer bij de dokter Kwam er echt met hele golven uit. Zielig hoor. Heeft ze eigenlijk nog nooit gehad. Heeft vannacht wel goed geslapen gelukkig.
Goedemorgen! @ Redone: natuurlijk mag je ook komen.. Tis voor iedereen die komen wilt... @ Divi: Ik denk dat ik de garage van Sesamstraat koop (weet t nog niet zeker, want als ik daar ben zie ik zoveel leuke dingen voor Julen, dat ik moeilijk kan kiezen hahaha) Heeft Demi een beetje geslapen? Misschien alle prikkels van d'r afgehuild gisteren? Ik is heel goed in verstoppertje spelen @ Nona: Moet je nog werken deze week? Hoest met je hand? @ Emma: Echt toppie dat Mister T het zo goed doet op de 3 voedingen! En balen van je sniperdesnip verkoudheid! @ Eekje: In munchen geweest? Hoest met je knie? Hoop dat Jana een ritje dokter bespaard blijft! @ TOM: Gefeliciteerd!!! Hoera 1 jaar!!!