Zoooo dus jij bent ook al zo sportief geweest? Heel veel plezier bij je zus meis en natuurlijk bij je nichtje! Ik hoop dat ze in ieder geval een betere nacht hebben gehad als gisternacht. Tot straks/vanavond!
Meis wat is dit ook gaaf zeg! Hoe heb je dat nou weer voor elkaar gekregen? Ook met dat fotogedoeprogramma
haha nee helemaal nie! heb vanalle somgezet met o.a. dat progje wat ik je laatst stuurde.. via die kennis van me
Ja leuk he? Ze kreeg gistermiddag een stuk slagroomtaart voor zich, ik heb dr een hapje gegeven, dr lepeltje, ze heeft de taart toen doodgemept en om er verzekerd van te zijn dat ie het echt niet zou overleven, heeft ze m op de grond gegooid.
whahaha leuk hoor taart meppen! Hihi ik heb 2 taartjes besteld...kleintjes...en die mag Alyssa doodmeppen...2X! op zondags en op haar verjaardag zelf...Ben benieuwd...tis meestal niet zo een enthousiaste met nieuwe dingen... Heb je foto's van het taartmeppen en gooien? Groetjes, Miranda
Hijs leuk! Wij wisten niet dat ze m ging krijgen, maar we vinden m allebei geweldig! En Faylinn vindt m ook leuk geloof ik. Ze heeft m gekregen van oma, tante en oom.
Wij hebben er ook zo eentje vanaf de geboorte van Sam en hij vindt hem zooooooooooo leuk! Als hij er op zit giert hij het uit!