Ja he? Dat fotogedoeprogramma is ook super verslavend. Je kan er zulke leuke dingen mee maken... Een andere maart-mama heb ik ook in me hyves staan en die vind het ook leuk om te freubelen. Ik weet wel haar echte naam maar haar nickname van hier niet.... Die maakt ook hele leuke dingen. Volgens mij ook via die ingewikkelde Photofiltre...
heb gehoord dat de eerste dagen na de ingreep zeer pijnlijk zijn maar darna zou ik er voorgoed vanaf zijn en dat is toch wat ik wil
nona : bedankt voor je kaart! Bijna vergeten te zeggen! Leuk! Ik ben een beetje aant instorten geloof ik..... van de week even bijtanken, want maandag over een week is het CP-time! Ik ga bankhangen, medium loeren en als mn energie het toestaat, ook nog Ghostwhisperer... fijne avond meiden!
over welk fotoprogramma hebben jullie het ? lijkt me leuk om daar dingen mee te doen maar ken er niets van
graag gedaan ja instorten hebben we hier geen tijd voor.. weg aan gewoon door ... helaas geen CP tijd! have fun met tv kijken!
ja je hebt er vischillende waar je wat mee kan..... picassa is een leukerd en pfotfilter heb je ooknog... moet je wel ff doorspitten,maar t is leuk!
Jeetje. Groeit jouw nagel dan ook in je vlees? Mijn nichtje had dat ook steeds zo verschrikkelijk erg... Toen hebben ze dat ook gedaan. Heel de teennagel eraf van haar grote teen....
Echt? Dat is niet zo leuk zeg! Maar als je er daarna maar van af bent meis. Iedere keer ontstekingen en ab kuren is ook niet zo leuk.