Ik heb er een paar dingetjes meegemaakt, maar ik vind het echt een ingewikkeld programma... Heb toen ook Demi in een netje gezet van Knorretje met dat programma.
Nee niet instorten hoor meis. Denk even aan jezelf! Dikke knuf! Ga je naar Centerparcs? Welk park? Fijne avond meis! En als we je niet meer spreken, alvast slaap lekker voor straks....
Ow wat ik nog zeggen wilde. Toen ik nog zwanger was van Demi had ik voor haar een Babysite gemaakt. Maar deze hebben ze definitief verwijderd. Deze konden ze dus niet meer terug halen. Dus heb nu helemaal niets meer, geen dagboekje, geen reacties van anderen helemaal neits meer.... Kon wel janken dat die pagina weg was. Maar nu heb ik dus een nieuwe aangemaakt voor haar. Ik weet het, ik heb ook een eigen hyves voor haar, maar deze site kan ik op cd laten branden voor later. Willen jullie daar misschien eens kijken? Het wachtwoord is inclusief spaties en tussen onze namen het woordje en. Als het niet lukt pb me dan even. Het adres is: http://onslievewondertje.dreumessite.nl/
ow jeetje zeg, wat heavy. Maar ze verdoven je teen zeker wel? Als je niet tegen pijnlijke teen verhalen kan, moet je niet verder lezen. Bij mij heeft de dokter namelijk wel eens de zijkanten van mijn grote teennagels weggeknipt tot aan ongeveer 3 kwart van mijn hele nagel. Ow meis wat een pijn had ik toen! Pffff.... En dat zonder verdoving of zo he Dit deed hij omdat ik ook ingegroeide nagels had steeds! Nou dat was ook de 1e en ook meteen de laatste keer.... Heb die vent verrot gescholden, echt waar!
Wat een super filmpje zeg! Geweldig! Het mooie gezinnetje! Echt leuk! Alysha vind het ook echt super he?
dat was dus het slechtste wat hij kon doen zo maakte hij het alleen maar erger en ja ik krijg een plaatselijke verdoving